Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیخانی با بیان اینکه درآمد حاصل از اجرای طرح پارک حاشیه ای مبهم و غیرشفاف است، گفت: شهرداری تهران در اجرای طرح پارک حاشیه ای تخلف کرده است.

«محمد علیخانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شهرداری تهران در اجرای طرح پارک حاشیه موفق نبوده است، گفت: طرح حاشیه ای که در حال اجرا است با مصوبه شورا مغایرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: نرخ های مصوب شورای شهر درخصوص طرح پارک حاشیه ای را اجرا نکرده اند و بر اساس نرخ های قدیمی، از شهروندان بابت پارک حاشیه ای، هزینه دریافت می شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح پارک حاشیه ای تخلفات زیادی صورت گرفته است و درآمد چندانی از این محل نداشته ایم و به جز ایجاد هیاهو و نارضایتی در میان شهروندان، آورده دیگری نداشته است.

 

علیخانی درخصوص نظارت شورای شهر بر حسن اجرای طرح پارک حاشیه ای، گفت: تذکرات، اعتراضات و انتقاداتی که درخصوص اجرای طرح حاشیه ای در صحن شورا می دادیم برای همین روزها بود که تخلفی صورت نگیرد اما این انتقادات به دعوای شخصی با فرد خاصی تعبیر می شد.

 

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درخصوص ضمانت اجرای طرح پارک حاشیه ای در تهران، گفت: ضمانت اجرای طرح پارک حاشیه ای این است که مجری طرح، گذاشت و رفت.

 

وی با بیان اینکه مصوبه برای کل تهران و به صورت یکپاچه است و در مصوبه اصلا بحث پایلوت را مطرح نکرده بودیم، تصریح کرد: طبق مصوبه شورای شهر تهران، سال اول اجرای طرح ۲۰۰ هزار پارک حاشیه ای و سال دوم ۵۰۰ هزار پارک حاشیه ای باید محقق می شد که فقط ۱۰ هزار پارک حاشیه ای آن هم در یک منطقه از تهران اجرا شده است.

 

علیخانی با بیان اینکه درآمد حاصل از اجرای طرح پارک حاشیه ای مبهم و غیرشفاف است، تاکید کرد: افرادی که پیگیر شفافیت هستند، دنبال شفافیت حمل و نقل نبودند.

 

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در اجرای طرح پارک حاشیه ای تخلف کرده است، گفت:  شهرداری تهران مصوبه شورا درخصوص پارک حاشیه ای را درست اجرا نکرده و خسارات زیادی وارد کرده است و طبق قانون قابل پیگیری است و اگر شورای شهر هم به موضوع ورود نکند، سازمان بازرسی درخصوص اهمال و و تخلفات صورت گرفته در اجرای طرح پارک حاشیه ای ورود خواهد کرد.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت حضرت فاطمه زهرا س مسجد دهه فجر کمیسیون حمل و نقل و عمران پارک حاشیه ای محمد علیخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمد نوری دستیار و مشاور رئیس کل سازمان امور مالیاتی در حوزه هوشمندسازی نظام مالیاتی در نشست مسئولان مالیاتی با نخبگان افزود: سال‌های گذشته یکی از آرزو‌های پیشکسوتان حوزه مالیات فراهم شدن ساختاری برای محاسبه  پیش فرض مالیات مودی بود که با تحقق این آرزو، برای نخستین بار از فروردین اظهارنامه‌های پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ بصورت سیستمی محاسبه می‌شود.

نوری با اشاره به اینکه در حوزه هوشمندسازی قوانین و نرخ‌های متفاوتی در حوزه مالیات وجود دارد و برای تسهیل این موضوع، سامانه مودیان را با نرخ‌های متعدد پوشش دادیم، گفت: برای تسهیل و عادلانه شدن محاسبات در سامانه مودیان برای کالا‌ها و خدمات، شناسه عمومی و تخصصی قرار دادیم.

وی همچنین به سه پایه اصلی مالیات یعنی درآمد، مصرف و ثروت اشاره کرد و افزود: در مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی (مالیات بر شرکت‌ها) عقب ماندگی خاصی در مقایسه با سایر کشور‌های پیشرفته نداریم، اما در بحث مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی عقب ماندگی وجود دارد که برای جبران آن، توسعه ظرفیت محاسبه مالیات  با تکیه بر داده‌هاست.

دستیار و مشاور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت : طبق «قانون تسهیل تکالیف مودیان» تمام هزینه‌های مربوط به صدور صورتحساب الکترونیک را دولت متقبل شده و لازم نیست مودی هزینه ای بپردازد  و چنانچه مودی بخواهد خدمات تکمیلی یا مشاوره‌ای از شرکت‌های معتمد در یافت کند، باید هزینه‌ پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند
  • تذکرو روشنگری «سفیران مهر»درخصوص عفاف و حجاب در اماکن عمومی تهران
  • پارک آبی شیراز، بزرگترین پارک آبی کشور
  • تحول حوزه گردشگری شیراز با اجرای سه پروژه تفریحی