Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان طرح و ایده بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اعلام شد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اردیبهشت ماه سال 1399 همزمان با ایام نورانی ماه مبارک رمضان برکزار خواهد شد و بار دیگر قرآنیان کشور در محفلی نورانی و معنوی میزبان علاقه‌مندان کتاب خدا خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس و به‌منظور برگزاری هر چه پربارتر و باشکوه‌تر بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور، از همه صاحب‌نظران، فعالان قرآنی و سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی دعوت می‌شود با ارسال طرح‌ها و ایده‌هایی نوآورانه، برگزارکنندگان این نمایشگاه را یاری کنند و در این آوردگاه بزرگ فرهنگ دینی سهیم و نقش‌آفرین باشند.

در این دوره از نمایشگاه با تأکید بر سیاست‌هایی چون نوآوری، خدمات‌‌محوری، تکریم مخاطبان و بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی تلاش خواهد شد ضمن مدیریت بهتر منابع و کاهش هزینه‌ها، از طرح‌های ابتکاری و جذاب، به‌ویژه در بخش کودکان و نوجوانان، حمایت شود.

صاحبان طرح و ایده از هفتم بهمن‌ماه تا پنجم اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به‌نشانی iqfa.ir طرح‌نامه‌های مربوط را دریافت، تکمیل و ارسال کنند. لازم به‌ ذکر است طرح‌هایی که زودتر به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شود در اولویت بررسی و حمایت قرار خواهد گرفت.

جامعه قرآنی با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق می‌کنند

انتهای‌پیام/

R1444/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نمایشگاه بین‌المللی قرآن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی قرآن نمایشگاه بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک دینی قرار داشته است

مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی با حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف آن از جمله غرفه‌های صنایع‌دستی بازدید کرد.

او در این بازدید علاوه بر حضور در غرفه‌های مرتبط با قرآن کریم با هنرمندان صنایع‌دستی حاضر در این نمایشگاه نیز از نزدیک دیدار و با آنان گفتگو کرد.

معاون صنایع‌دستی کشور در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، ۵۰ غرفه از رشته‌های مختلف صنایع‌دستی برپا شده است.

او افزود: این غرفه‌ها متعلق به هنرمندانی است که آثار مرتبط با مفاهیم دینی و قرآنی تولید می‌کنند.

جلالی ادامه داد: صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک و مناسبت‌های مذهبی، دینی و قرآنی قرار داشته و در این نمایشگاه نیز، حضور هنرمندان صنایع‌دستی در کنار فعالان قرآنی را به فال نیک می‌گیریم.

گفتنی است این بازدید با همراهی محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شد.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در محل مصلی تهران میزبان علاقه‌مندان است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • تصاویری از فعالیت بخش حوزوی در نمایشگاه بین المللی قرآن
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
  • (تصاویر) حمید رسایی خوشنویسی خود را به رخ کشید!
  • صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک دینی قرار داشته است
  • خدمات بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران