Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز تارنمای آژانس امنیت هوانوردی اتحادیه اروپا، گروه ارزیابی ریسک این آژانس شب گذشته در جلسه ای با بررسی جدیدترین اطلاعات پیرامون ایمنی و امنیت حمل و نقل تجاری هوایی بر فراز ایران و عراق به این نتیجه رسید که توصیه های موقتی این آژانس و کمیسیون اتحادیه اروپا مبنی بر پرهیز تمامی پروازها از حریم هوایی ایران و عراق، کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه بر مبنای آخرین اطلاعات، توصیه به پرهیز از حریم هوایی عراق به جز دو کریدور خاص و پرهیز از عبور پائین تر از ارتفاع ۲۵ هزار پا در حریم هوایی ایران را دوباره تائید کرد.

آژانس امنیت هوانوردی اتحادیه اروپا ۲۱ دی به همه خطوط هواپیمایی این اتحادیه هشدار داده بود که از پرواز در آسمان ایران خودداری کنند.

این آژانس ابتدا و در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری هواپیمایی بین المللی اوکراین در حومه تهران هشدار داده بود که از پرواز در ارتفاع کمتر از ۲۵ هزار پا در آسمان ایران خودداری شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند

وزیر امور خارجه گفت: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسراییل را تحریم کند.

به گزارش مشرق، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • پرواز مرغ های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • اردن تکذیب کرد
  • منطقه شاهد تنش خطرناکی علیه امنیت و ثبات آن است