Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس اظهار کرد: از آبان ماه امسال و به منظور حامی دار کردن همه فرزندان ایران زمین، پویشی با نام جذب یک میلیون حامی در کشور راه اندازی شد که سهم استان از این میزان، جذب ۶۵ هزار حامی جدید طرح اکرام ایتام و محسنین تا پایان امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر اساس این طرح، هر شخصی در صورت تمایل می‌تواند از حداقل مبلغ ۱۰ هزار تومان به طور مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کند.

مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، ۱۳ هزار و ۶۲ نفر حامی جدید جذب شده است که در حال حاضر ۷۶ هزار و ۵۰۸ حامی نیکوکار در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند.

بذرافشان از راه اندازی سایت ekram.emdad.ir خبر داد و گفت: از طریق این سایت حامیان می‌توانند بدون واسطه، فزرند مورد نظر خود را انتخاب و با دریافت شماره حساب، مبلغی را که تمایل دارند؛ به صورت مستقیم به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

او اضافه کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان در ۱۰ ماهه امسال ۶۴۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۹۲ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: از این میزان ۴۱۳ میلیارد و ۱۶ میلیون و ۴۸ هزار و ۲۷۸ ریال مربوط به حامیان ایتام و مابقی توسط حامیان فرزندان محسنین پرداخت شده است.

بذرافشان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۶ هزار و ۵۰۸ حامی نیکوکار در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، افزود: این حامیان نیک اندیش حمایت از ۲۳ هزار و ۴۷۴ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین را بر عهده دارند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۹۹ فرزند از ایتام و ۱۳ هزار و ۳۷۵ فرزند از محسنین هستند.

او میانگین سرانه دریافتی فرزندان طرح اکرام در ۱۰ ماهه امسال را ۲ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۳۹۰ ریال اعلام کرد و گفت: در این مدت، میانگین سرانه پرداختی حامیان طرح اکرام فرزندان ایتام و محسنین نیز ۸۳۸ هزار و ۹۵۹ ریال محاسبه شده است که درآمد کل اکرام در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد رشد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد طرح اکرام ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد مرادیان با اعلام این خبر گفت: صبح پنجشنبه در پی تماس شهروندان با اورژانس داراب و اعلام این خبر که یک کودک ۱۰ ساله به نام محمد عباسی در لایزنگان داراب در جریان بارش شدید باران و آب گرفتگی این منطقه گرفتار و غرق شده است فوراً یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام می‌شود.

رئیس اورژانس فارس افزود: متأسفانه عملیات درمان، احیا و نجات وی حین انتقال به درمانگاه رستاق داراب نیز بدون پاسخ می‌ماند و کودک غرق شده پیش از هرگونه اقدامی فوت می‌کند.

روستای لایزنگان یکی از روستاهای زیبای استان فارس و از جاذبه‌های گردشگری داراب است که در فاصله ۷۵ کیلومتری از این شهر قرار دارد. ‌

کد خبر 6082054

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • حامیان هدیه‌های خدا
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد