Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@12:45:43 GMT

پیکر پاک شهید گمنام در بوشهر با شکوه خاصی تشییع شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۶۳۳۹

پیکر پاک شهید گمنام در بوشهر با شکوه خاصی تشییع شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور قشرهای مختلف مردم پیکر مطهر شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایی بوشهر تشییع شد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عزاداران فاطمی صبح امروز همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر پاک شهید نام‌آور گمنام و خوش‌نام دفاع مقدس  با شکوه خاصی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر،  خانواده معظم شهدا، مردم ولایی و قشرهای مختلف مردم بوشهر تشییع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این شهید والامقام از بسیج مرکزی تا مصلای جمعه بر دستان مردم ولایت‌مدار بوشهر همراه با سوگواری و عزاداری تشییع و سپس برای دفن به اداره‌کل اطلاعات استان بوشهر منتقل شد.

این شهید والامقام در زمان شهادت 25 ساله بود و در عملیات کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

تشییع پیکر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بوشهر به روایت تصویر بوشهر به قدوم شهیدان گمنام عطرآگین شد پیکر پاک 3 شهید والامقام سال‌های حماسه و ایثار وارد بوشهر شد + فیلم

در این آیین که آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری حضور داشت در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار و بزرگ بوشهر امروز همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهید خوش‌نام هشت سال دفاع مقدس بر روی دستان خود با شکوه خاصی تشییع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیام این حضور حماسی در این روز بزرگ در کنار این شهید والامقام را مقاومت، پایداری و دشمن ستیزی دانست و تصریح کرد: حضور پرشور مردم بوشهر در مراسم سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) مقابله جدی با توطئه‌های  نرم و سخت دشمنان است.

امام جمعه بوشهر ملت ایران را رهرو شهیدان دانست و افزود: شهیدان جان را در راه  حفظ هویت دینی و ملی خود دادند و در مقابل  آمریکا و دشمنان اسلام و انقلاب ایستادند، ستیز و مقابله کردند و از حریم اسلام و ایران و انقلاب دفاع کردند.

 

 

انتهای پیام/190/ز

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)

تصاویری از حضور چهره های شاخص سیاسی در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی مشاهده می کنید.   به گزارش خبرآنلاین، مراسم تشییع پیکر مرحوم زهرا شجاعی، صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳، از مقابل منزل ایشان برگزار شد. در این مراسم چهره‌های شاخص سیاسی چون بهزاد نبوی، معصومه ابتکار، مصطفی کواکبیان و ... حضور داشتند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود