Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:16:22 GMT

حضرت زهرا (س) پیشتاز در دفاع از ولایت بود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۶۳۹۴

حضرت زهرا (س) پیشتاز در دفاع از ولایت بود

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی راشدی نوری اظهار داشت: حادثه فدک و خوانش خطبه عظیم فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها در بین ناجوانمردان، خود گواه از ولایت مداری و نقش و مسولیت زنان در جامعه دارد .
وی در ادامه افزود: اسم و نام فاطمه صدیقه ملاک و معیار زمان در پشتیبانی از ولایت بود از این رو دشمنان ظلم بر اهل بیت را بیشتر کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه سخنانش بر لزوم تداوم راه فاطمه زهرا سلام الله علیها تاکید و تصریح کرد: وظیفه داریم امروز چشم ها را باز کنیم و از حوادث گذشته عبرت گرفته و بیشتر از پیش رهرو ولایت باشیم .
فرماندار شهرستان صومعه سرا در گفت وگو با ایرنا گفت : حضرت فاطمه(س) الگو بانوان مسلمان در جهان و مایه افتخار همگان است .سیدجلال سید محمدی افزود: ولایت مداری و ایثار ایشان بهترین الگوی رفتاری و اخلاق انسانی برای جهانیان محسوب می شود .
به گزارش ایرنا، صبح امروز به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) محبان اهل بیت  از مقابل سپاه شهرستان صومعه سرا به سمت گلزار شهدای مسجد جعفری به سینه زنی ،  پرداخته و در ادامه در مسجد جعفری با نوحه سرایی و سرودن اشعاری در مدح و وصف جایگاه والای حضرت صدیفه کبری(س) به سوگواری پرداختند.
مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با سراسر کشور در حسینیه ها و مساجد و سوگواره «یاس نبوی» در ۳۵ بقعه متبرکه صومعه‌سرا از دیگر برنامه ها در این شهرستان بود .
صومعه سرا با حدود ۵۶۴ کیلومتر مربع وسعت و ۱۳۰هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی ، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 جامعه زنان زهرا شهادت حضرت فاطمه زهرا فرماندار شهرستان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تشکیل می‌شود، افزود: دبیران ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر درادارات باید وظایف خودرا به درستی انجام دهند تا موانع و مشکلات دستگاه‌های ذیربط رفع شود.
امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه ذاتی و همگانی است، افزود: ترویج فرضیه امر به معروف در جامعه و برخورد با منکرات از ناهنجاری‌ها اجتماعی پیشگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه