Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:09:01 GMT

تابش: به تجدیدنظر در احراز صلاحیت ها امیدواریم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۶۶۲۳

تابش: به تجدیدنظر در احراز صلاحیت ها امیدواریم

به گزارش جماران؛ نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی تنوع سلائق و علایق را از مولفه‌های ایجاد مشارکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: تجلی انسجام ملی در انتخابات این پیام را به خارج ارسال می‌کند که مردم چون کوه پشت همدیگر و نظام ایستاده‌اند.

محمد رضا تابش خاطرنشان کرد: شورای نگهبان و وزارت کشور، بستر لازم برای برگزاری انتخابات آزاد، سالم و رقابتی را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از خطیبان، رسانه‌ها و مسئولان فرهنگی خواست مقدمات لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند و تاکید کرد: یکی از مولفه‌های موثر در ایجاد مشارکت حداکثری، تنوع سلایق و علایق در انتخابات است که می‌تواند بر شور و رقابت بیافزاید.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی به شرایط تحریم و تهدیدات خارجی علیه کشور نیز اشاره کرد و گفت: انسجام ملی می تواند در انتخابات متجلی شود و در موقعیت کنونی کشور برای خارج از کشور این پیام را داشته باشد که مردم مقابل ناملایمات و تحریم‌ها مثل کوه پشت همدیگر و نظام ایستاده‌اند.

تابش درباره خطرات پایین آمدن مشارکت افزود: اگر حضور مردم کم شود، تفرق باشد و مشارکت پایین بیاید این پیام بد را برای خارج از کشور دارد که مردم منسجم نیستند.

وی با بیان این موضوع که ما به تجدیدنظر در احراز صلاحیت ها امیدواریم، تصریح کرد: شورای نگهبان قانون را ملاک عمل قرار دهد و مخصوصا، هیات‌های نظارت استان از توجه به گزارش های تایید نشده پرهیز کنند و در بررسی‌ها انعطاف نشان دهند تا ان شاء الله انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم را بار دیگر تجربه کنیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره ای دوره پنجم مجلس خبرگان دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات مجلس شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی محمدرضا تابش قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود