Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: بلیت فروشی آثار جشنواره تئاتر فجر در دوره سی و هشتم از ساعت ۲۰ دیشب آغاز شد و خوشبختانه با استقبال چشمگیری روبرو بوده است. تاریخ انتشار: 15:00 - 09 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۶۰۲

وحید لک مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی میزان، پیرامون آخرین وضعیت بلیت فروشی این دوره از جشنواره گفت: بلیت فروشی آثار جشنواره تئاتر فجر در دوره سی و هشتم از ساعت ۲۰ دیشب آغاز شد و خوشبختانه با استقبال چشمگیری روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: با پیگیری از سایت خرید بلیت جشنواره خوشبختانه مطلع شدیم که در ۲ ساعت نخست آغاز پیش فروش بلیت سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر نزدیک به ۵ هزار بلیت به فروش رسیده است و این استقبال همچنان تا ساعت ۱۲ شب ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از جشنواره تئاتر فجر اینجا کلیک کنید

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر اضافه کرد: پش فروش اینترنتی جشنواره تئاتر فجر در بخش‌های مختلف همچنان ادامه دارد و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت آثاری که همچنان ظرفیت دارند را خریداری کنند.

وی در مورد تخصیص بلیت به اهالی رسانه افزود: بلیت فروشی اهالی رسانه که البته به صورت رایگان صورت گرفته، از ساعت ۱۲ ظهر امروز آغاز شد و در همان نیم ساعت اول نزدیک به هزار بلیت رزرو شد.

لک درباره احتمال تمدید سانس و یا اجرای فوق العاده آثار پرمخاطب جشنواره تئاتر فجر خاطرنشان کرد: خوشبختانه این امکان وجود دارد که آثار پرمخاطب در همان روز بسته به تشخیص سالن و زمانبندی اجرا دو سانس و یا بیشتر اجرا بروند، اما امکان تمدید و یا اجرای فوق العاده بنا به جدول زمانبندی در روز‌های دیگر ممکن نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره تئاتر فجر اخبار تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+

آفتاب‌‌نیوز :

پس از تعویق یک هفته‌ای در نمایش فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، این فیلم از چند روز دیگر با تعیین رده‌بندی سنی بالای ۱۵ سال روی پرده سینما‌ها می‌رود.

این فیلم در حالی از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه اکران می‌شود که پیش‌فروش اینترنتی بلیت آن از امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در برخی سایت‌های فروش بلیت (ایران تیک) آغاز شده است.

در «مست عشق» که فیلمی مشترک از ایران و ترکیه است، به نویسندگی فرهاد توحیدی و به تهیه‌کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده ساخته شده و شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم در آن بازی کرده‌اند.

داستان فیلم همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور داشته‌اند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+