Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرس قهوه‌ای در منطقه شکار ممنوع سوادکوه دیده شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ برخی افراد محلی در منطقه شکار ممنوع سواد کوه در مناطق شمالی کشورخرس قهوه ای دیدند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شکار ممنوع خرس قهوه ای سواد کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جواد مولایی با اشاره به زمان باقی مانده ۲۰ روزه تا مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار تنها حوزه انتخابیه در مازندران است که انتخابات مجلس دوازدهم آن به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار قائم شهر درباره تفاوت مرحله دوم انتخابات با مرحله نخست در این حوزه انتخابیه افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس درحوزه قاِئم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار به همراه هفت حوزه دیگر کشور به صورت تمام اتوماتیک برگزار می‌شود.

مولایی با اشاره به فراگیری آموزش‌های لازم توسط مجریان انتخابات الکترونیکی گفت: ۷۳۵ دستگاه الکترونیکی احراز هویت و اخذ آرا تحویل حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار شده است.

فرماندار قائم شهر، هرگونه تبلیغات زود هنگام کاندیدا‌ها را تخلف دانست و بیان کرد: بر اساس قانون، روز ۱۳ اردیبهشت شروع تبلیغات قانونی نامزد‌های مرحله دوم مجلس دوازدهم است که تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رای ۲۱ اردیبهشت مجاز به تبلیغات خواهند بود.

مولایی تعداد شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار را ۴۱۸ شعبه اعلام کرد که با تمهیدات به عمل آمده و آمادگی هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی و دیگر عوامل، انتخابات مرحله دوم مجلس روز ۲۱ اردیبهشت در این حوزه برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است؛ در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار از بین چهار کاندیدا، با مشارکت و آرای مردم در روز ۲۱ اردیبهشت دو نفر با کسب اکثریت آراء به عنوان نمایندگان منتخب این حوزه به مجلس دوازدهم راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • ثبت همزمان تصویر ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • مشاهده چهار قلاده خرس قهوه‌ای در این استان
  • ثبت تصاویر چهار قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان
  • (ویدیو) ثبت تصاویر چهار قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان
  • مشاهده ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه + فیلم
  • مشاهده چهار قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه + فیلم
  • ورود گردشگران و طبیعت گردان به دریاچه تار ممنوع است
  • شکار پهپاد ارتش اشغالگر توسط رزمندگان سرایا القدس + فیلم
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد