Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ایمان عالمی درباره پیروزی آبی‌پوشان مقابل الریان قطر در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز یک روز فوق العاده و خاطره انگیز برای هواداران بود. بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی داشتند. جا دارد به هواداران به خاطر این پیروزی شیرین تبریک بگویم. ما این تیم را نباید دیگر تیم استراماچونی بنامیم، چون استقلال در این بازی با تفکر فرهاد مجیدی به مصاف الریان رفته بود و بازیکنان توانستند به وظایف خودشان به طور کامل عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: الریان در این بازی خوب آنالیز شده بود و تمام مسئولیت‌هایی که بازیکنان در این بازی داشتند، به خوبی انجام شد. حضور به موقع ارسلان مطهری در شرایطی که قائدی تیم حریف را خسته کرده بود، بسیار موثر واقع شد و این بازیکن توانست با مهارت خود دو گل به ثمر برساند. همچنین هافبک‌های مرکزی تیم توانسته بودند عملکرد خوبی داشته باشند و بازی را در میانه زمین به خوبی مدیریت کنند.



عالمی درباره زوج دیاباته و قائدی در خط حمله استقلال خاطرنشان کرد: قائدی و دیاباته از بهترین مهره‌های استقلال هستند و هر زمان و در هر بازی برای هر تیمی خطرناک خواهند بود. شیخ دیاباته در یک جاگیری مناسب و حرفه‌ای گل اول را به ثمر رساند. به نظر من خط حمله استقلال با آمدن ارسلان مطهری می‌تواند انعطاف بیشتری داشته باشد. به نظر من ما باید در تمام پست‌ها چنین انعطافی را داشته باشیم یعنی اگر برای دیاباته مشکلی پیش آمد، جاگزین‌های او بتوانند خلأ موجود را به خوبی پر کنند.



بازیکن پیشین استقلال افزود: استقلال در نیم‌فصل اول لیگ برتر با ۱۴ بازیکن کار خود را جلو برد و این مساله باید در نیم فصل دوم لیگ برطرف شود. امیدوارم با رقابت دوستانه‌ای که بین بازیکنان در پست‌های مختلف به وجود می‌آید، کیفیت فنی تیم افزایش پیدا کند.



او در پایان گفت: استقلال بعد از مشکلاتی که در مدیریت تیم و اعزامش به مسابقات داشت، توانست ۷۲ ساعت سخت را پشت سر بگذارد و به موفقیت برسد. قطعا در سه جام جنگیدن سخت است. با وضعیت مدیریتی که وجود دارد، کار سخت‌تر هم خواهد شد. فرهاد مجیدی هم آمده تا به استقلال کمک کند و ما هم باید از او حمایت کنیم. او کار سختی دارد، اما استقلال نام بزرگی دارد و یکی از بهترین تیم‌های ایران است و می‌تواند در سه جام بجنگند. بازیکنان با توجه به مشکلاتی که وجود دارد با غیرت بازی می‌کنند و امیدوارم استقلال بتواند در نهایت کار به بهترین شکل ممکن به موفقیت برسد.

 

ایسنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت استقلال ایمان عالمی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بعد از مصاف پرسپولیس در برابر صنعت نفت که با نتیجه ۳-۰ به سود سرخ‌ها به پایان رسید گفت ما پیشنهاد تمدید قرارداد با اوسمار داده ایم و از او خواسته‌ایم برای فصل بعد به ما برنامه بدهد.

برخی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس گفته‌اند تیم با هدایت اوسمار بهتر از زمان یحیی گل‌محمدی بازی می‌کند. برخی هم او را با برانکو مقایسه کرده‌اند که از حاشیه بیزار بود و سعی می‌کرد، در آرامش پرسپولیس را به یک تیم قوی تبدیل کند. جدا از نتایج سبک بازی پرسپولیس با اوسمار سبب شده تا باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد این مربی باشد. هم چنین ارتباط خوبی که این مربی با بازیکنان برقرار کرده است. در ابتدای حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم پرسپولیس هم بازیکنان استوری حمایتی از این مربی منتشر می‌کردند و این نشان می‌دهد که رابطه خوبی با اوسمار دارند.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال هم گفت: ممکن است با توجه به واگذاری امتیاز تیم به پتروشیمی خلیج فارس مدیریت تیم تغییر کند، اما کادر فنی این تیم دستخوش تغییر نخواهد شد. به این خاطر که باشگاه با جواد نکونام قرارداد سه ساله دارد. با این حساب جواد نکونام در استقلال ماندنی است، به خصوص که عملکرد این مربی در این فصل از بازی‌ها قابل تحسین بوده است. در فصلی که تیم از نظر بازیکن در مضیقه بوده و از سویی هنوز با مشکل مالی مواجه است.

این یک اتفاق خوب در فوتبال باشگاهی به خصوص برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس است. به این خاطر که دو تیم مدعی قهرمانی از هم اکنون می‌توانند برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنند. واگذاری امتیاز دو باشگاه ۶ هفته پیش از اتمام بازی‌ها به مدیریت جدید اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی خوبی برای فصل آینده باشگاه داشته باشد. این ۶ هفته زمان خوبی است که گروه‌های جدید با همه شرایط دو تیم آشنا شوند و برای آینده خوب باشگاه برنامه‌ریزی کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال