Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد روز چهارشنبه در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مدرسه علمیه آیت‌الله خویی مشهد افزود: امروز فرصتی فراهم شده که امت اسلام به هویت دینی و اسلامی خود بازگردد و اکنون فلسطینیان با فریاد الله‌اکبر و استقبال از شهادت در مسیر تجدید حیات اسلام و هویت دینی خود گام برمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به رونمایی از طرح معامله قرن اظهار داشت: آقای ترامپ، اگر شما می‌توانستید منطقه غرب خاورمیانه را هدایت کنید، امروز حشدالشعبی با هدایت مرجعیت در کنار ارتش عراق پاسدار کشورش نبود و از سوی دیگر  سیدحسن نصرالله مدیریت منطقه لبنان را برعهده نداشت.
وی خطاب به سردمداران آمریکا گفت: اگر شما می‌توانستید منطقه را مدیریت کنید، غزه و فلسطین امروز پایگاه کسانی نبود که در مسجدالاقصی نماز بگذارند، گویی شما هنوز بیدار نشده‌اید!
امام جمعه موقت تهران افزود: امروز دولت‌های مزدور نمی‌توانند سرنوشت مردم منطقه را تعیین کنند، چراکه سردار سلیمانی‌ها با اقتدار در برابر قدرت‌های پوشالی ایستاده‌اند و این ثمره اندیشه انقلاب، امام و رهبری است.
وی با تاکید بر اهمیت رشد بصیرت دینی و سیاسی بین مردم ادامه داد: تشییع باشکوه پیکر سردار شهید سلیمانی در چند شهر کشور ریشه در مبانی دینی و اعتقادی ملت دارد و این سرمایه بزرگ عقبه و پشتیبان نظام اسلامی است.
حجت الاسلام ابوترابی فرد دستاوردهای امروز عالم اسلام به ویژه جهان تشیع را ثمره تلاش بیش از هزار سال تکاپوی علمی خواند و گفت: فهم دین و استخراج درست مبانی دین کار بزرگی است که علما و فضلا در این امر و فهم دین با استفاده از کار علمی و اندیشه‌ باز نقش مهمی دارند.
وی با بیان اینکه بسیاری از ارزش‌ها به برکت دین و قرآن در جامعه ما حاکم شده است افزود: یکی از عوامل مهم امنیت ما دینداری است.
وی ادامه داد: بزرگانی مانند امام خمینی (ره) که منشاء تحول شده‌اند، علم را با عمل همراه ساخته و در کشورهای اسلامی حماسه خلق کرده‌اند.
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه دولت اسلامی گام دوم بعد از شکل‌گیری انقلاب اسلامی است گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری اکنون با دولت اسلامی فاصله داریم چرا که دولت اسلامی زمانی شکل می‌گیرد که در سطوح مختلف مدیریتی، اکثریتی از افراد عادل و صالح قرار گیرند که با توجه به چالش‌ها و فراز و نشیب‌های موجود تحقق این امر کار ساده‌ای نیست.

مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان با حضور اساتید، فضلا، روحانیون و طلاب در مدرسه علمیه آیت الله العظمی خویی مشهد برگزار شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 جهان خاورمیانه قرآن کاخ سفید آمریکا قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت:  چهار هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد سکونت دارند که در سال گذشته چهار میلیون و ۵۵۰ هزار لیتر نفت سفید به این خانوارها اختصاص یافت.

 حمید مظفری نژاد افزود :  گسترش شبکه گازرسانی و توزیع الکترونیکی سوخت در بستر سامانه "سدف" با شناخت صحیح مصرف کنندگان واقعی، کاهش ۶۹ درصدی مصرف نفت سفید را در منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل تر به همراه داشته است.

مدیر منطقه سبزوار گفت: هم اینک ۷۴ باب فروشندگی مجاز نفت سفید در منطقه فعالیت دارند که خانوارهای روستایی فاقد گاز طبیعی به راحتی می توانند با مراجعه به نزدیکترین فروشندگی محل زندگی خود نسبت به دریافت سهمیه اقدام کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

 
 

دیگر خبرها

  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • عملیات وعده صادق آبروی دنیای اسلام شد
  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • قطر: خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان