Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در مسجد مقدس جمکران در مراسم عزاداری بی‌بی دو عالم شرکت شد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(ع) در اقصی نقاط کشور و به‌ویژه شهر مقدس قم در حال برگزاری است و مسئولان کشور با حضور شهرهای مختلف در این مراسم شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(ع) در دفتر مراجع تقلید برگزار شدشهر قم در سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) غرق در عزا و ماتم شد‌‌دسته عزاداری شهادت حضرت زهرا(ع) در قم برپا شد

در همین راستا عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در شهر مقدس قم ضمن شرکت در مراسم عزاداری در مسجد مقدس جمکران در نماز جماعت این مسجد شریف برگزار شد.

بهرام سرمست استاندار قم در این مراسم وزیرکشور را همراهی کرد.

انتهای پیام/452/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته

به گزارش «تابناک»، مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • لرزش مجدد مسجد حضرت ابوالفضل
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران