Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@19:46:28 GMT

بیانات رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از جوانان در سال ۷۷

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۶۹۱۰

بیانات رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از جوانان در سال ۷۷

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای ریحانه کلیپی با عنوان «روشنی دل علی» را منتشر کرد. تاریخ انتشار: 15:32 - 09 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۶۱۲

به گزارش گروه چندرسانه ای خبرگزاری میزان، صفحه ریحانه منتسب به به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای برای نخستین بار به مناسبت شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ویدئویی از دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از جوانان در سال ۱۳۷۷ را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر ببینید: بیانات کامل رهبر انقلاب در نماز جمعه (۲۷ دی) ۹۸ تصاویر هوایی از حضور نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) تهران واکنش نمازگزاران تهران به پرچم آمریکا در مصلی امام خمینی (ره) تهران چه خبر است؟ محدودیت‌های ترافیکی نماز جمعه (۲۷ دی) در مصلی تهران نماز جمعه این هفته تاریخی می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر انقلاب ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.

این دیدار که پیش از اذان مغرب آغاز شد، ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.

در ادامه این دیدار، شعرای جوان و پیشکسوت در وصف امام حسن مجتبی (ع) و موضوعات دیگر به شعرخوانی پرداختند.

در این دیدار همچنین رهبر انقلاب اظهار کردند: شعر رسانه است. امروز در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها، چالش‌های رسانه‌ای است. رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888175

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • رهبر انقلاب در دیدار جمعی از شاعران: رسانه‌ها بیش از موشک بر دشمن اثر می‌گذارد/ رسانه‌ی شعر باید انتقال دهنده پیام «دین و اخلاق»، «تمدن» و«ایرانی‌گری» باشد/ باید با کاستن از لغات فرنگی، به خلوص زبان فارسی افزوده شود + عکس
  • رسانه‌ شعر باید انتقال دهنده پیام «دین و اخلاق»، «تمدن» و «ایرانی‌گری» باشد
  • رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند
  • رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند