Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:18:56 GMT

پروژه بعدی اینتر؛ جذب مرتس

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۶۹۷۸

پروژه بعدی اینتر؛ جذب مرتس

هدف بعدی باشگاه اینتر در نقل‌وانتقالات به خدمت گرفتن مهاجم بلژیکی تیم فوتبال ناپولی است. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری موفق شد اشلی یانگ را با قراردادی 6 ماهه از منچستریونایتد، ویکتور موزس را با قراردادی قرضی 6 ماهه از فنرباغچه و کریستین اریکسن را با قراردادی چهار و نیم ساله از تاتنهام به خدمت بگیرد، پروژه بعدی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت»، مدیران باشگاه اینتر در حال کار بر روی پروژه جذب دریس مرتنس هستند و قصد دارد مهاجم بلژیکی ناپولی را در تابستان آینده به جمع نراتزوری اضافه کنند. آنتونیو کونته که در خط حمله روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس را دارد، قصد اضافه کردن مهاجمی دیگر به خط حمله آتشین خود را دارد و مرتنس 32 ساله را گزینه مناسبی برای جانشینی الکسیس سانچس می‌بیند که در پایان فصل به منچستریونایتد بازخواهد گشت.

قرارداد کنونی مرتنس با ناپولی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و بعید به نظر می‌رسد او قراردادش را با این باشگاه ایتالیایی تمدید کند. این مهاجم بلژیکی که در سال 2013 از پی‌اس‌وی آیندهوون به ناپولی پیوست، تاکنون در 300 بازی برای آبی‌پوشان ناپل به میدان رفته و موفق شده 118 گل به ثمر برساند.

اریکسن: در تاتنهام فرصت شناخت کونته را به دست آوردم/ نمی‌توانم برای بازی در لباس اینتر بیش از این صبر کنماینتر، گابیگول را به صورت قطعی به فلامنگو فروخت

او که چندی پیش از رکورد 115 گل دیه‌گو مارادونا با پیراهن ناپولی گذشت، در حال حاضر با 118 گل‌زده دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه ایتالیایی به شمار می‌رود و تنها سه گل دیگر برای رسیدن به رکورد 121 گل مارک هامشیک نیاز دارد.

مرتنس این فصل هم عملکرد بدی در ترکیب ناپولی نداشته و در 22 بازی از رقابت‌های مختلف که برای این تیم به میدان رفته، آمار 9 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان ناپولی اینترمیلان ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام

اصغر باباخانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در خصوص کشت‌های قراردادی بین بخش خصوصی و کشاورزان، ترویج و حمایت از این نوع کشت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: باتوجه به شروع برداشت محصول گندم در مناطق گرمسیری استان تاکنون پنج هزار تن گندم با نرخ تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

باباخانی ادامه داد: ۱۷ سیلوی ذخیره گندم با ظرفیت ۴۳۰ هزار تن متعلق به بخش خصوصی و ۲۳ مرکز خرید مربوط به تعاونی‌های اداره کل تعاون روستایی خرید گندم کشاورزان در سال زراعی جاری را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: قبل از شروع فصل برداشت اقداماتی، چون ضدعفونی کردن سیلوها، کالیبراسیون و استانداردسازی باسکول‌های مراکز خرید دارای مجوز انجام شده است.

باباخانی یادآور شد: قیمت مصوب گندم معمولی در سال زراعی جاری ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دُرم نیز ۱۸۰ هزار ریال اعلام شده است.

به گفته وی، پیش بینی می‌شود: امسال ۴۰۰ هزار تن گندم در استان ایلام تولید شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲
  • خلاصه بازی میلان 1-2 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد