Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@11:48:03 GMT

۴ بازیکن فوتبال چین دچار ویروس کرونا شدند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۷۰۸۴

۴ بازیکن فوتبال چین دچار ویروس کرونا شدند

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال چین، چهار بازیکن تیم ملی زنان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا مسابقه انتخابی المپیک را از دست دادند.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال چین اعلام کرد ۴ بازیکن تیم زنان این کشور از جمله وانگ شوانگ ستاره این روزهای این تیم، مسابقه انتخابی المپیک را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ویروس کشنده مسابقات انتخابی المپیک را لغو کرد

فدراسیون چین اعلام کرد این ورزشکاران در حال حاضر تحت نظر هستند. بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون، بازیکنان تیم قبل از اعزام به استرالیا برای حضور در مسابقات تست سلامت خواهند داد.

مسابقات گروه B فوتبال بانوان انتخابی المپیک قرار بود در ووهان چین برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به نانجینگ منتقل شود اما در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا استرالیا را به عنوان میزبان معرفی کرد.

مسابقات ۳ تا ۹ فوریه در سیدنی برگزار می‌شود که تیم های چین تایپه، تایلند، چین و استرالیا به رقابت می پردازند. در گروه A نیز مسابقات در کره جنوبی برگزار می شود که میانمار و ویتنام به همراه میزبان با هم رقابت می کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال چین تیم ملی چین کرونا ویروس کرونا ویروس فدراسیون فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بانوان ورزشکار زنجانی، برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ در چونگجو کره جنوبی در حال برگزاری است که مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد که مهسا جاور و زینب نوروزی دو نماینده زنجانی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

کار نمایندگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت