Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@07:40:15 GMT

چه کسی دروغ گفت؟ AFC یا مسئولان ایرانی؟

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۷۰۸۵

چه کسی دروغ گفت؟ AFC یا مسئولان ایرانی؟

در حالی که پیش از این مسئولان ورزش ایران اعلام کرده بودند که در مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا میزبانی، ایران تضمین شده اس، امروز AFC اعلام کرده است که برای برگزاری این دوره از بازی ها، باید شرایط امنیتی ایران بررسی شود

در حالی که پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا با اصلاح بیانیه اولیه‌ی خود و برداشتن شرط بررسی مجدد شرایط امنیتی اعلام کرده بود میزبانی دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در ایران برگزار خواهد شد، اما در جدیدترین بیانیه منتشره بر روی خروجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع بررسی مجدد شرایط امنیتی به پیش شرط میزبانی ایران افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFc در بیانیه‌ای که به تاریخ 9 بهمن (29 ژانویه) منتشر کرده آورده است: "در جلسه 23 ژانویه با نمایندگان ایران در مقر AFC مقرر شد تا بازی های هفته اول، دوم و سوم مرحله گروهی در خارج از ایران و به عنوان میهمان برگزار شود. این بخاطر داشتن زمان برای بررسی مجدد شرایط امنیتی در کشور است".

به گزارش قدس آنلاین، این اتفاق در حالی رخ داده که تیم مذاکره کننده ایران در مالزی اصرار داشت که با رایزنی آنها با مقامات کنفدراسیون فوتبال مقرر شده است که دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا بدون هیچ پیش‌ شرطی در ایران برگزار شود. ما در همان مقطع محمد دادکان اصرار داشت که اخبار درست به مردم منتقل نشده و تیم مذاکره کننده هیچ کاری جز یک گفت و گوی ساده انجام نداده است

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط امنیتی میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از محصولات دانش بنیان ایرانی در رویداد نمایشگاهی جنوب شرق آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی، ۱۰ شرکت ایرانی تازه‌ترین تولیدات خود را در حوزه لوازم پزشکی و دارویی عرضه کرده بودند که مورد توجه بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان از کشور‌های مختلف قرار گرفت.

شرکت‌هایی از تایلند، هنک کنگ و میانمار از دارو‌ها و مکمل‌های دارویی تولید ایران دراین زمینه استقبال کردند.
همچنین انواع لوازم جراحی اورتوپدی، ویلچر‌های فوق سبک با طراحی زیبا و متناسب با حجم و وزن بیمار و دستاورد‌های حوزه فناوری زیستی مورد توجه خریداران عمده این بازار قرار گرفت.

به گفته مدیر اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی، ایران، فرانسه و لتونی با ارائه صد‌ها دستاورد ویژه در حوزه داروسازی، تجهیزات و لوازم پزشکی برای نخستین بار به عنوان میهمانان ویژه در این نمایشگاه بزرگ شرکت کردند.

کاون تصریح کرد: محصولات ویژه شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش دارو، لوازم جراحی اورتوپدی و توانبخشی مثال زدنی است و به نظر من به زودی جایگاه خوبی را در بازار‌های مالزی و منطقه جنوب شرق آسیا پیدا خواهد کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و دارویی تا ۳۱ فروردین ماه با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت فعال از ۱۵ کشور دنیا برگزار شد.

این نمایشگاه سالانه فرصتی برای تبادل دانش و تجربه و ارائه فناوری‌های نوین حوزه پزشکی میان ۱۰ کشور عضو اتحادیه آسه آن است.

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین
  • استقبال از محصولات دانش بنیان ایرانی در رویداد نمایشگاهی جنوب شرق آسیا
  • صعود ۲ قایقران ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا 
  • ابعاد راهبردی -امنیتی عملیات وعده صادق بررسی می شود