Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۵:۵۴ صبح دیروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید آبشناسان، نرسیده به سردار جنگل به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه ۵۵ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۹ به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته مجتبی لطفی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ حین حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید آبشناسان، به علت نامشخصی پس از برخورد با یک دستگاه کامیونت باری از مسیر اصلی خود منحرف و بر روی سقف واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال این حادثه راننده خودرو (مردی ۲۰ ساله) مجروح و داخل اتاقک خودرو گرفتار شد.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از گذاشتن علائم هشداردهنده در بزرگراه، جریان برق خودروی سواری را قطع و از نشت بنزین جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله برای جلوگیری از بروز تصادفات احتمالی به ایمن‌سازی محل حادثه پرداختند و با استفاده از ابزار هیدرولیکی، راننده مصدوم را از اتاقک درهم پیچیده خودرو سواری خارج کرده و وی را تحویل عوامل اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف شدید آتش نشانی تصادف 206

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 

 سرهنگ علی رضایی گفت: در پی بی توجهی لحظه‌ای به قوانین رانندگی و تردد شبانه و خلاف جهت یک خودرو در یکی از جاده‌های برون شهری، حادثه غم انگیز برخورد رخ به رخ ۲ خودرو و مرگ چندین نفر از جمله پدر و مادر یک دختر  ۷ ساله رقم خورد.

وی  افزود: در این راستا طی دیداری که به همت دایره اجتماعی پلیس راه با خانواده جانباختگان این حادثه داشتیم با دختر خردسال این خانواده مواجه شدیم که والدین خود را در این حادثه از دست داده بود؛ اما هر روز و ساعت‌ها با قاب عکس پدر و مادر حرف می‌زند و چشم به راه آنان است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر رعایت احتیاط کامل در همه تردد‌های جاده‌ای و پرهیز از حتی یک لحظه غفلت یا انحراف به چپ و تردد خلاف جهت، بیان کرد: بیاییم به تاسی از چشمان همیشه گریان این کودک خردسال و دیگر فرزندان و والدینی که چشم به راه عزیزانشان هستند، هیچ گاه برای اندکی زودتر رسیدن با انجام تخلفات حادثه ساز، جان خود و دیگران را به خطر نیاندازیم تا با بی احتیاطی‌های هر چند کوچک، حوادث غیر قابل جبران رقم نخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس