Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارالمومنین همدان با فرا رسیدن سالروز شهادت زهرای مرضیه (ع) یگانه مدافع حریم ولایت و امامت، رخت عزا به تن کرده و در سوگ نشست. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت صدیقه الطاهره زهرای مرضیه(ع) مراسم سواگواری آن حضرت با حضور دسته‌های عزاداری و سینه‌زنی در دارالمومنین همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جای خالی "حاج قاسم" در نخستین شب عزاداری ایام فاطمیه(س) در بیت‌الزهرا‌ + فیلمرمز پیروزی ایران در والفجر 8 به روایت سرلشکر رحیم‌صفوی/ شهر فاطمیه کجا بود؟پرچم گنبد حرم رضوی هم‌زمان با آغاز ایام فاطمیه سیاه‌پوش شد

خیل کثیر مشتاقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پیش از ظهر امروز با وجود برودت هوا در قالب دسته‌های سینه‌زنی، سقایی و زنجیرزنی به خیابان‌ها آمده و با بر افراشتن پرچم‌های عزا و با صدا درآوردن طبل سوگواری، فضای شهر را به ذکر مصیبت اهل بیت(ع) عطرآگین ساختند و عشق و ارادت خود به آن حضرت را فریاد زدند.

انتهای پیام/742/ح

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم که همزمان با سراسر کشور انجام شد نمازگزاران، تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای خونخوار را محکوم کردند.

نمازگزاران همدانی در این راهپیمایی با محکوم کردن جنایت‌های بی‌شمار رژیم صهیونیستی و تعدی به کنسولگری ایران عملیات وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار فرزندان ایران عنوان کردند و با شعار «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر منافق» خواستار توقف حملات به غزه شدند.

این مراسم در همدان پس از اقامه نماز جمعه از حسینیه امام خمینی(ره) تا چهار راه خواجه رشید برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • طنین انداز شدن نوای دف در روستای پالنگان
  • راهپیمایی اهالی دیار هگمتانه در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی اهالی دیار هگمتانه در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شعار «مرگ بر اسراییل» پس از نماز جمعه پاوه طنین انداز شد
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت