Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:42:41 GMT

بیش از ۲ میلیون آواره سوری به خانه‌های خود بازگشتند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۷۲۷۸

بیش از ۲ میلیون آواره سوری به خانه‌های خود بازگشتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ستاد هماهنگی مشترک روسیه و سوریه در امور آوارگان اعلام کرده است که بیش از دو میلیون آواره سوری به اقامتگاه‌های دائمی خود بازگشته‌اند.

این خبر را ستاد هماهنگی مشترک روسیه و سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرده و افزوده است که از میان دو میلیون آواره سوری، بیش از ۷۰۰ هزار نفر از کشورهای دیگر به سوریه بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه گفته شده از میان بیش از دو میلیون آواره سوری، یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۲۰ نفر آوارگان داخلی و ۷۶۷ هزار و ۹۲۳ نفر جزء پناهجویان (سوری) از کشورهای خارجی به شمار می‌روند که وارد سوریه شده‎‌اند.

در این بیانیه بر تلاش مشترک روسیه و سوریه برای ایجاد ثبات و بازگشت دیگر آوارگان سوری به خانه‌های خود تاکید شده است.

کد خبر 4839424

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه سوریه آوارگان سوری ایالات متحده آمریکا عراق معامله قرن رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین ایران لیبی سوریه لبنان روسیه ترکیه افغانستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی سرگزی گفت: تعداد هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.
وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این رویداد ملی، صادق سوری با دو عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس از استان ما در نمایشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • (ویدئو) حال خوب فلسطینی‌های آواره در ساحل دریا
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند