Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد آستارا تشییع و خاکسپاری شد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، مرزداران غیور شهرستان آستارا امروز پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دفاع مقدس را بر دوش‌گرفته و با ذکر «لا اله الا الله و محمد رسول‌الله» او را به میعادگاه الهی‌اش رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مرزداران غیور شهرستان آستارا از مقابل سپاه ناحیه این شهرستان به‌سمت دانشگاه آزاد آستارا برگزار شد و حضور پرشور و کم‌نظیر اقشار مختلف مردم صحنه‌های ماندگاری را به ثبت رساند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گیلان در جمع عزاداران مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام اظهار داشت: شهدای ایران اسلامی نوری در تاریکی هستند و برکت این عزیزان باعث اقتدار و صلابت ایران اسلامی شده است. 

عطر شهادت در استان لرستان پیچید؛ حضور عزاداران فاطمی در تشییع پیکر شهید گمنام + تصاویرپیکر پاک شهید گمنام در بوشهر با شکوه خاصی تشییع شد + فیلمتشییع پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در رشت به روایت تصویر

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسین صفوی با بیان اینکه شهدا آبروی ملت ولایتمدار ایران اسلامی هستند افزود: شهدا ثمره انقلاب اسلامی هستند و این حضور پرشور مردم عزیزمان نشان‌دهنده جایگاه والای شهیدان در قلوب ملت ایران هستند. 

وی با اشاره به اینکه مردم ایران طالب عزت و استقلال هستند خاطرنشان کرد: کسانی که هنوز حرف از مذاکره با آمریکا می‌زنند قصد بی‌آبرو کردن مردم ایران را دارند و این ملت تمایلی به داشتن رابطه با آمریکا و هم‌پیمانانش را ندارند.

صفوی نیاز فعلی کشور را بصیرت و مقاومت دانست و ابراز داشت: مقاومت، ایستادگی، مبارزه با ظالمان و اعتراض به انحراف‌ها کم‌هزینه‌ترین راه برای حل مشکلات کشور است و تساهل و غفلت موجب وارد آمدن هزینه‌های سنگین به کشور و نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گیلان افزود: امام خمینی(ره) با تجمل و اشرافی‌گری مخالف بودند و همواره تاکید داشتند که مسئولان اشرافی‌گر را باید از قدرت به پایین کشید و با آنان مبارزه کرد.

وی شهدا را بشارت‌دهنده خطاب کرد و گفت: بشارت به شما مردم آستارا، بشارت به امت ولایی ایران، بشارت به سربازان سردار سلیمانی و جبهه مقاومت و بشارت به یادگاران شهدا که مردم ایران تا آخرین لحظه در کنار شما هستند و راه شهدا ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/617/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی، فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مجتبی احمدی قزوینی روز یکشنبه 26 فروردین 1403 با حضور علما و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور برخی از علاقمندان این روحانی بزرگوار انجام شد، آیت الله سیدان از علمای مشهور مشهد مقدس بر پیکر این عالم ربانی نماز بجای آوردند و سپس مردم پیکر آن مرحوم را تا رواق دارالحجة حرم تشییع و در آن مکان به خاک سپردند.

فرزند رهبر انقلاب نیز در این مراسم معنوی حضور داشته و نسبت به مقام این عالم دینی ادای احترام کردند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894649

دیگر خبرها

  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم