Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:48:44 GMT

PSG کوتاه نیامد؛ رقم نهایی انتقال کاوانی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۷۵۲۲

PSG کوتاه نیامد؛ رقم نهایی انتقال کاوانی مشخص شد

باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد 15 میلیون یورویی اتلتیکو برای جذب ادینسون کاوانی را هم رد کرد.

به گزارش"ورزش سه"، پاریسی ها به سادگی قصد از دست دادن ادینسون کاوانی را ندارند و کوتاه نمی آیند. سران باشگاه پی اس جی بر این عقیده اند که با توجه به بازی های مهم نیم فصل دوم، جدایی کاوانی تبعات بدی خواهد داشت حتی اگر او امسال به نیمکت نشین مائورو ایکاردی بدل شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بهترین گلزن تاریخ باشگاه پی اس جی از مدت ها پیش با اتلتیکو به توافق رسیده و حتی برادر و ایجنت او از روز گذشته در مادرید حضور دارند. به نظر می رسید با پیشنهاد 15 میلیون یورویی اتلتیکو همه چیز تمام شده باشد و پی اس جی احازه جدایی را صادر کند اما با این پیشنهاد نیز مخالفت شد.

ناصر الخلیفی بار دیگر ثابت کرد که ستاره هایش را به سادگی از دست نمی دهد حتی بازیکنی مثل کاوانی را که انتهای فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

 

طبق ادعای لوپاریزین، 20 میلیون یورو قیمت نهایی کاوانی است که از سوی پی اس جی به اتلتیکو اعلام شده و اگر باشگاه مادریدی این رقم را بپردازد، می تواند ستاره اروگوئه ای را به خدمت بگیرد. این در حالی است که اتلتیکو به دلیل خطر نقض فیرپلی مالی، نمی تواند در انتقالات زمستانی متحمل هزینه زیاد شود. تنها سه روز تا پایان مهلت انتقالات باقیمانده و جذب کاوانی در هاله ای از ابهام قرار دارد. 

 

 

اتلتیکو مادرید پاری سن ژرمن ادینسون کاوانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید پاری سن ژرمن ادینسون کاوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم