Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت ملی‌پوش استقلال گفت: AFC از زمانی که بازی ایران و عراق را به اردن برد، دنبال شیطنت بود اما ما دیر متوجه این مسئله شدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن روشن پیشکسوت ملی‌پوش استقلال طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عمکلرد تیم‌های استقلال و شهر خوردو در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: روند بازی تیم‌ها تا به حال بسیار خوب بوده است اما باید منتظر باشیم که ببینیم این خوبی تداوم داشته باشد و مختص به یک مقطع نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار بازیکنان و مربیان بسیار عالی بود و همه قابل تحسین هستند. الان مدیران باشگاه‌ها باید تلاش کنند تا خلایی در برنامه‌ها به وجود نیاید، از جمله مبلغ قرارداها و امکاناتی که باید داشته باشند. چون در این وضعیت موارد این چنینی خطرناک‌تر از گذشته خواهد بود.

وی افزود: AFC از زمانی که بازی ایران و عراق را به اردن برد، دنبال چنین مسئله‌ای بود اما ما دیر متوجه این مسئله شدیم. این موضوع ارتباطی با بازیکنان ندارد اما همیشه عکس‌العمل برابر این کارها مثبت خواهد بود.

روشن اظهار داشت: کارهای اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا خلاف قوانین بین‌المللی بود و این مسئله باعث شد غیرت ایرانی بازیکنان و تیم‌ها که همیشه از آن صحبت می‌کنیم جریحه‌دار شود و آن را به کار ببرند تا موفق شوند. دیدیم که در این شرایط هم باز همین غیرت ایرانی پاسخگو بود و تیم‌های ما پیروز میدان شدند.

پیشکسوت ملی‌پوش استقلال در پایان گفت: جواب حواشی که AFC برای ما ایجاد کرد، فقط در قهرمان شدن در این تورنمنت است. الان بسیار زود است که بخواهیم پاسخ آن‌ها را بدهیم، تیم‌ها باید به شکلی کار کنند تا بتوانند قهرمان لیگ آسیا شوند. آن زمان می‌توانیم بگوییم ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فوتبال خبرگزاری برنا حسن روشن لیگ قهرمانان ـآسیا شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق

کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران در وزارت دادگستری دمشق آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری سانا، تبادل نظر پیرامون پرونده‌های در حال رسیدگی در مراجع قضائی سه کشور مرتبط با تروریسم و گروهک‌های تروریستی به‌ویژه داعش، همکاری در زمینه تعقیب و محاکمه تروریست‌ها و اجرای عدالت و پیگیری حقوقی قضائی جنایت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت برخی از مستشاران و پرسنل ایرانی و تخریب اماکن دیپلماتیک شد، از جمله موضوعات مطرح در دستور کار این نشست است.

روز سه شنبه معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در صدر هیأت قضائی برای شرکت در نخستین نشست کمیته مشترک قضائی سه جانبه ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم وارد دمشق شد.

کاظم غریب آبادی با استقبال رئیس دیوان عالی سوریه وارد دمشق شد.

علی صالحی دادستان تهران و برخی دیگر از مقامات قضائی، غریب‌آبادی را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر 745478

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • پیشکسوت WWE: اتحاد پال هیمن و قهرمان جدید سنگین وزن فوق العاده خواهد بود
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود