Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@09:23:43 GMT

واکنش سپاه قدس به طرح ننگین معامله قرن

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۷۸۳۰

واکنش سپاه قدس به طرح ننگین معامله قرن

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پیامی به مناسبت رونمایی از طرح معامله قرن اعلام کرد که مرگ اسرائیل نزدیک است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز و سربلند فلسطین

اکنون که با نیرنگ و خدعه جدید ترامپ و نتانیاهو ، طرح شکست خورده معامله قرن رونمایی شده است ؛ تا ظلم جدیدی را بر شما قهرمانان بصیر و هوشمند فلسطین عزیز تحمیل نمایند ، یقین دارم که ذره ای بر اراده آهنین غیور مردان قدس خللی وارد نخواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما عزیزان سالها با سنگ در مقابل ددمنشان غاصب صهیونیستی ایستادید و تسلیم زور و تزویر نشدید . امروز که در اوج اقتدار و قدرت هستید ؛ خائنان به آرمان ملت فلسطین تصور می کنند با این خدعه می توانند طرفی ببندند . آنان و حامیان عربشان در منطقه کوچک تر از آنند که بتوانند مجاهدان سترگ و دلیر فلسطین عزیز را تسلیم نمایند.

شما پرونده بیش از نیم قرن آزادگی را به همراه دارید و هرگز زیر بار ذلت نمی روید. مطمئن باشید ایران اسلامی نیز محکم‌ تر از دیروز با پشتوانه الهی و حمایت جبهه مقاومت در کنار شما ایستاده است و ذلت غاصبان بین المللی را رقم خواهد زد.

عزیزان و بزرگواران این آخرین دست و پازدن‌های قلدران جهان و غارتگران بین المللی است. مرگ اسرائیل نزدیک است. امروز رژیم غاصب صهیونیستی در گرداب نابودی غوطه ور است. استکبار جهانی نیز آب در هاون می کوبد. در راه مقاومت و دفاع از آرمان شهدا و در راه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محکم بایستید که ما نیز تا پای جان و هستی امان از شما دفاع خواهیم کرد.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم . نصرمن الله و فتح قریب

منبع: فردا

کلیدواژه: سپاه قدس طرح ننگین معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت

هجدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله ۲۵۲ قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز سه شنبه 28 فروردین ماه 1403 تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران شاهد معامله 252 قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار 995 بود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/01/28

 

طی جلسه معاملاتی امروز و در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا 459 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 866 میلیون تومان به ثبت رسید.

به گزارش تسنیم، در مجموع 18 حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا کنون 2461 کیلو شمش طلای یک کیلویی به فروش رسیده است.

طی جلسه معاملاتی قبل و در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا 290 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. ولی در نهایت هفدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 124  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 748 میلیون تومان به ثبت رسید.

در شانزدهمین حراج نیز  که روز  یکشنبه 19 فروردین ماه 1403  برگزار شد در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا 272 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد.  اما در نهایت 246  قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار 995  فزوخته شد.میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 768 میلیون تومان  به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
  • اکنون نوبت زینبیان است
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسرائیل