Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام شیرازی در پیامی به مناسبت رونمایی از طرح معامله قرن اعلام کرد: این آخرین دست و پازدن‌های قلدران جهان و غارتگران بین المللی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پیامی به مناسبت رونمایی از طرح معامله قرن اعلام کرد که مرگ اسرائیل نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز و سربلند فلسطین

اکنون که با نیرنگ و خدعه جدید ترامپ و نتانیاهو ، طرح شکست خورده معامله قرن رونمایی شده است ؛ تا ظلم جدیدی را بر شما قهرمانان بصیر و هوشمند فلسطین عزیز تحمیل نمایند ، یقین دارم که ذره ای بر اراده آهنین غیور مردان قدس خللی وارد نخواهد شد . شما عزیزان سالها با سنگ در مقابل ددمنشان غاصب صهیونیستی ایستادید و تسلیم زور و تزویر نشدید . امروز که در اوج اقتدار و قدرت هستید ؛ خائنان به آرمان ملت فلسطین تصور می کنند با این خدعه می توانند طرفی ببندند . آنان و حامیان عربشان در منطقه کوچک تر از آنند که بتوانند مجاهدان سترگ و دلیر فلسطین عزیز را تسلیم نمایند.

شما پرونده بیش از نیم قرن آزادگی را به همراه دارید و هرگز زیر بار ذلت نمی روید. مطمئن باشید ایران اسلامی نیز محکم‌ تر از دیروز با پشتوانه الهی و حمایت جبهه مقاومت در کنار شما ایستاده است و ذلت غاصبان بین المللی را رقم خواهد زد.

عزیزان و بزرگواران این آخرین دست و پازدن‌های قلدران جهان و غارتگران بین المللی است. مرگ اسرائیل نزدیک است. امروز رژیم غاصب صهیونیستی در گرداب نابودی غوطه ور است. استکبار جهانی نیز آب در هاون می کوبد. در راه مقاومت و دفاع از آرمان شهدا و در راه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محکم بایستید که ما نیز تا پای جان و هستی امان از شما دفاع خواهیم کرد.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم . نصرمن الله و فتح قریب

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «برمودا» به هدفی که داشت نزدیک شد

محسن نجفی سولاری تهیه‌کننده برنامه «برمودا» درباره تولید برنامه «برمودا» گفت: حضور در جمع برمودا خیلی تجربه شیرینی است از کامران نجف زاده گرفته تا تیم تولید، فنی، نویسندگان، اتاق فکر و دیگران، خداراشکر می‌کنم که با خلق یک اثر و برند جدید و متفاوت مواجه هستیم و ان‌شاء‌الله این برنامه بتواند ادامه دار باشد.

او درباره اینکه به هدفشان از ساخت این برنامه رسیدند یا خیر توضیح داد: به هدفمان در برمودا نزدیک شدیم، اما هیچ وقت نمی‌توانم اعلام کنم که کامل به هدف رسیدیم طبیعی است چراکه این برنامه در ابتدای راه است و یک راه طولانی در پیش دارد و یک راه طولانی در تلویزیون چه در حوزه نمایشی یا برنامه سازی نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را ثابت کند و در دل مخاطب جایی پیدا کند و خداراشکر ما این مسیر را می‌رویم و به آن هدف می‌رسیم.

نجفی درباره واکنش‌های مخاطبان عنوان کرد: به نظر تیم برمودا واکنش‌های مثبتی درباره برنامه وجود داشت، فارغ از واکنش مثبت و منفی، این حجم از نظرات و پیام‌ها درباره برنامه‌ای که هفته‌ای سه روز روی آنتن شبکه نسیم رفت برای ما و تیم برمودا اتفاق عجیبی بود. طبیعی است که نظرات مثبت و منفی وجود دارد، اما مسئله این است که در کوتاهترین زمان درباره برنامه صحبت شد.

نجفی خاطرنشان کرد: هر برنامه رنگ و بوی خودش را دارد و تجربه تهیه کنندگی برمودا هم اتفاق جدیدی است، همچنان ما در حال یادگیری هستیم. فضای برمودا تاک شو است و من در ماه محرم تجربه از سرگذشت را داشتم، اما دنیای برنامه برمودا متفاوت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • واکنش محمد خاتمی به پاسخ سپاه به اسرائیل: مدبّرانه و منطقی بود
  • واکنش سید محمد خاتمی به عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • واکنش سید محمد خاتمی به عملیات سپاه علیه اسراییل
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسرائیل
  • نشست تخصصی بازتاب و ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی تنبیه رژیم صهیونیستی برگزار شد/واکنش ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی را در منطقه رقم زد
  • برنامه «برمودا» به هدفی که داشت نزدیک شد
  • دیشب در تل آویو چه خبر بود ؟ هشدار ایران به تل آویو و کاخ سفید و واکنش آمریکا
  • قسمت پیچیده حمله سپاه به اسرائیل چه زمانی آغاز می‌شود؟