Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بندرماهشهر با هیات کشتی بندرماهشهر به توافق رسیدند جهت توسعه و گسترش و همگرایی بیشتر، بصورت ادواری تمریناتی مشترک با حضور باستانی کاران و کشتی گیران برگزار نمایند.

در همین زمینه اولین تمرین مشترک در محل خانه کشتی بندرماهشهر با میزبانی هیات کشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار علی شیرخان رئیس هیات کشتی و محمدرضا قدیمی رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی بندرماهشهر بر استمرار برگزاری تمرینات مشترک و تعامل متقابل تاکید کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی خانه کشتی ورزش های زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش ایران علیه صهیونیست‌ها

  از زمان پیروزی انقلاب تا امروز صهیونیست‌ها با لابی‌های ورزشی همواره تلاش کرده‌اند موانعی مقابل ورزشکاران و رشته‌های ورزشی مختلف ایران ایجاد کنند اما هر بار شکست خورده‌اند، همان‌طور که در میدان جنگ برابر ایران بازنده‌بوده‌اند. 

چهره‌های ورزشی ایران بارها و بارها به‌دلیل به رسمیت نشناختن این رژیم درمیادین مختلف بین‌المللی برابرورزشکاران این کشوربه میدان نرفته و اتفاقا برابر جامعه جهانی سینه سپر کرده‌اند.ازجمله این ورزشکاران می‌توان به علیرضا کریمی(انصراف از کشتی امیدهای جهان به خاطرعدم تقابل باورزشکارصهیونیستی)،آرش میراسماعیلی(انصراف ازالمپیک۲۰۰۴آتن)،محمد علیرضایی(عدم شرکت در المپیک)، وحید هاشمیان و اشکان دژاگه(سفر نکردن به سرزمین‌های اشغالی همراه با تیم بایرن‌مونیخ و تیم زیر ۲۳ سال آلمان)، محسن حاجی‌پور(عدم رویارویی با ورزشکار غاصب در سال ۲۰۱۱)،غلامحسین ذوالقدر(تکواندوکار)، سید مصطفی صالحی‌زاده(فرنگی‌کار) و...اشاره کرد. ورزشکاران ایران در‌چند دهه گذشته باسیاست حکومت همراستا بوده و به قیمت از دست دادن مدال‌های رنگین، حاضر نشده‌اند عقاید خود را زیر پا بگذارند. 
     
واکنش ورزشکاران 
در ماجرای حمله شنبه شب ایران به رژیم صهیونیستی یک بار دیگر ثابت شد چهره‌های ورزشی همواره همراه هستند و از این رژیم کودک‌کش غاصب، دل خوشی ندارند. بماند که در ماه‌های گذشته ورزشکاران نامی در سطح جهان حمله وحشیانه این رژیم به غزه را محکوم کردند. شنبه شب نیز تعدادی از چهره‌های ورزشی ایران نسبت به اتفاق رخ داده واکنش نشان داده و به حمایت از اقدام سپاه علیه صهیونیست‌ها پرداختند. 

محمد انصاری، مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس با انتشار تصویری نمادین از یورش بمب‌های سپاه به سمت سرزمین‌های اشغالی، نوشت: «تا ابد پای تو می‌مانیم.» 

محمد ایرانپوریان، مدافع سابق تراکتورسازی نیز با انتشار تصویری از رزمندگان ایرانی نوشت: «ان ا... معنا. یا مولای صاحب الزمان دعا کنید برای سرافرازی و سربلندی ایران عزیز.» محمد انصاری نیز دقیقا همین استوری را هم منتشر کرده بود. 

آرش میر‌اسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو نیز با انتشار یک استوری نوشت: «بسم‌ا... قاصم‌الجبارین». وی همچنین دیروز گفت: «با حمله به رژیم غاصب نشان دادیم که با هیچکس شوخی نداریم. آنها نمی‌توانند هر اقدامی علیه ما کنند و باید این را بدانند که اگر بخواهیم، می‌توانیم هر کاری کنیم. بدون شک عملیات شنبه‌شب نیز یک هشدار بود و اگر بخواهیم می‌توانیم صدمات جبران‌ناپذیری به آنها‌بزنیم.» 

محمد رودکی، جودوکار سابق تیم ملی هم نوشت: «هیچ عقل سالمی با جنگ موافق نیست ولی اگر یکی تو خیابان یک پس‌گردنی بهت زد، یه تو‌دهنی بهش نزنی ۲ متر جلوتر یکی دیگه محکم‌تر می‌زنه. یه عده‌ای همیشه عادت دارن یه چیز برخلاف جریان بگن. اگر ایران جواب نمی‌داد، میگفتن ترسیده! حالا که زده، میگن این چه‌کاری‌بود؟» 

رامین رضاییان، بازیکن تیم ملی و سپاهان نیز از‌جمله ورزشکارانی بود که به این پاسخ کوبنده واکنش نشان داد و در حساب توئیتری خود نوشت: «ما ایرانیا باج به هیچ احدی نمی‌دیم.زنده باد ایران.» او همین متن را به انگلیسی هم منتشر کرد تا خارجی‌ها هم از خواندن آن عاجز نباشند و بدانند او چه حرفی زده است. 

علیرضا دبیر: برای دفاع از مرزها و مردم با کسی شوخی نداریم
علیرضا دبیر،رئیس فدراسیون کشتی ایران از جمله کسانی است که رک و بی‌پرده حرف‌هایش را زده و می‌زند. او نیز مثل تمام هموطنان از عملیات انتقامی سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی خوشحال است و می‌گوید حالا حرف‌مان را به گوش جهانیان رساندیم.علیرضا دبیر در گفت‌وگو با روزنامه جام‌جم توضیح داد: «تمام دنیا باید می‌فهمید و حالا فهمیده که ایران چه قدرتی دارد. آنها فهمیده‌اند ما در منطقه هستیم و چه قدرتی داریم.» رئیس فدراسیون کشتی اضافه کرد: «کشور ما نشان داد برای دفاع از مردمانش و مرزهایش با هیچ احدالناسی شوخی ندارد.کل دنیا باید بفهمد که ما با هیچکس شوخی نداریم. ایران روی مردمانش حساس است. شما اجازه ندارید که هر اقدامی علیه ما کنید. دنیا باید قبول کند ما یک قدرت هستیم.» دبیر در پایان گفت: «با این اتفاق ما معادلات جدیدی را در سطح دنیا رقم زدیم. دنیا هم باید این معادلات را بپذیرد.» 

دیگر خبرها

  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • از ورزش پهلوانی به‌عنوان یک الگو حمایت می‌کنیم
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • ورزش ایران علیه صهیونیست‌ها
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • خبر مهم تاج درباره مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس
  • برگزاری چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز
  • اداره ۸ هیات ورزشی کرمانشاه با سرپرست/ دوره ریاست ۹ هیات امسال تمام می‌شود