Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن مؤذنی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: طول مسیر  طرح آب و نور حدود ۲۰۰ متر است که در اجرای آن ۶۰ عدد نازل به کارگرفته شده است.

حسن مؤذنی افزود: این طرح زیباسازی شهری با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در خیابان شهید مطهری، حدفاصل پل آذر و پل فلزی با همکاری شهرداری منطقه یک در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: طرح آب و نور مسیر آب و نور مهیج است که هنگام عبور عابران پیاده یک پروفیل آب نوری از بالای سر افراد عبور داده و در سمت مقابل درون حوضچه ریخته و بار دیگر به داخل مخزن باز گردانده می‌شود.

حسن موذنی افزود: از خصوصیات بارز این نازل‌ها جلوگیری از هدررفت آب است بطوریکه آب مجدد به مخزن برگشت داده می‌شود.
او گفت: برای زیبایی هرچه بیشتر، در اجرای نورپردازی این آب‌نما، چراغ‌های ال. ای. دی با سه رنگ اصلی استفاده شده که در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد عملیات عمرانی پروژه اجرا شده و در مرحله نصب نازل‌ها و تجهیزات الکتریکی، مکانیکی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیباسازی شهری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان