Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@19:52:25 GMT

ای اف سی بیانیه خود را اصلاح کرد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۸۱۱۹

ای اف سی بیانیه خود را اصلاح کرد

خبرگزاری تسنیم: در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای برگزاری دیدارهای خانگی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را به «ارزیابی مجدد» مسائل امنیتی در کشور منوط کرده بود، این بخش از بیانیه خود را حذف کرد.

در بیانیه AFC تنها به این جمله اشاره شده که طبق توافقی که با نمایندگان باشگاه‌های ایرانی در تاریخ 23 ژانویه (سوم بهمن) انجام شد، بازی‌های خانگی تیم‌های ایران در هفته‌های اول تا سوم لیگ قهرمانان تبدیل به بازی‌های خارج از خانه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا این جمله را که این امر فرصت می‌دهد تا «ارزیابی مجدد» از نگرانی‌های امنیتی در ایران [برای بازی‌های برگشت] صورت بگیرد را از بیانیه خود حذف کرد.

بیش از این نیز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بیانیه‌ای مشابه بیانیه قبلی خود را منتشر و سپس بخشی از آن را اصلاح کرده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ای اف سی بیانیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر

طرفداری | آنچه سازمان لیگ انجام داد هرچند دیر اما بی شک بهترین تصمیم برای پایان دادن به بازی لوس و بی مزه ای بود که داشت رقابت‌ در لیگ برتر را لوث می کرد.

اگرچه سازمان لیگ در همان ابتدای فصل به تمام مديران رسانه باشگاه ها اعلام کرد در بیست و سومین دوره لیگ برتر بیانیه نویسی ممنوع است اما تقریبا ۹۰ درصد باشگاه ها اصلا به این تذکر توجه نکردند چرا که این دستور، بازوی بازدارنده نداشت.

باشگاه ها بیانیه می دادند و کمیته اخلاق به جای برخورد با مدیران رسانه تیم ها و سرپرست همان تیم و جریمه نقدی سنگین باشگاه ها و محروم کردن مدیر تیم (سرپرست تیم) و مدیر رسانه تیم از نشستن روی نیمکت، با دستور موقت؛ افرادی از باشگاه را از حضور در ورزشگاه محروم می کرد و این تنبیه هیچ گونه ثمری نداشت و بازدارنده نبود.

بیانیه نویسی ای که از دیدار سپاهان و استقلال آغاز شد و پس از بیانیه سپاهان، شاهد دیس بک استقلال بودیم!

در ادامه هم چند بار استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و حتی ملوان، استقلال خوزستان، هوادار، نفت آبادان، فولاد، نساجی و ... به جان هم افتادند و این بازی لوس بیانیه نویسی تا جایی ادامه پیدا کرد که یک رقابت بیرون زمین کنار رقابت داخل میدان شکل گرفت.

اما حالا سازمان لیگ کوبنده ظاهر شده و با جرایم سنگین که می تواند بازدارنده باشد، می خواهد مقابل این جریان منفی ایستادگی کند.

هرچند این ترس وجود دارد که جلوگیری از اعتراض باشگاه ها به برخی مسائل و مشکلات از جمله داوری منجر به سواستفاده شود اما جریمه های سنگین سازمان لیگ برای باشگاه هایی که بیانیه بنویسند و مدیرانی که به رقبا حمله کنند و مربیانی که علیه ارکان فوتبال، حتی باشگاه خودشان حرف بزنند، می تواند منجر به برچیده شدن بساط بیانیه نویسی در فوتبال ایران شود.
فقط امیدواریم برخوردها سریع و بلافاصله بعد از تخلف باشد تا باشگاه های رقیب تیم های خاطی، ناچار به نوشتن جوابیه مقابل بیانیه نشوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • تیم ها بعد از بردشان نیز بیانیه نویسی می کنند
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر