Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@15:38:00 GMT

طرح خائنانه معامله قرن به زباله دان تاریخ می‌رود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۸۲۲۶

طرح خائنانه معامله قرن به زباله دان تاریخ می‌رود

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلفنی با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، معامله قرن را طرح خائنانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی لاریجانی در گفت‌وگوی تلفنی با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، معامله قرن را طرح خائنانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت شجاعانه ملت مظلوم فلسطین خواند که در نهایت به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی در این گفت‌وگوی تلفنی با تأکید بر پشتیبانی ملت‌های مسلمان و آزاده جهان از مردم قهرمان فلسطین تصریح کرد: امروز محور مقاومت با قدرت بیشتری در برابر زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش تا پیروزی نهایی خواهد ایستاد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، اتحاد و هماهنگی گروه‌های مبارز فلسطینی در برابر طرح معامله قرن را ستودنی خواند و افزود: با نصرت الهی و حمایت مجالس کشور‌های جهان، رژیم صهیونیستی از سرزمین‌های فلسطینی بیرون رانده خواهد شد. وی همچنین بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از آزادی قدس شریف تاکید کرد.

در ادامه این گفت‌وگوی تلفنی زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طرح معامله قرن را چالشی بزرگ در برابر همه امت اسلامی دانست و گفت: این طرح قلدرمأبانه، بازگشت به نظام برده داری آمریکاست وملت‌های اسلامی باید با اتحاد و قبول مسئولیت در برابر رژیم اشغالگر قدس ظاهر شوند.

زیاد نخاله همچنین با ابراز تأسف از سیاست برخی کشور‌های اسلامی در موضوع فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره با سیاست‌های اصولی خود پشتوانه‌ای محکم و قوت قلب برای مبارزان فلسطینی در راه آزادی قدس شریف بوده است.

او در پایان هماهنگی و وحدت هرچه بیشتر گروه‌های مبارز فلسطینی و محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را ضروری و مقاومت را مهمترین رکن مقابله با سیاست‌های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی خواند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت حضرت فاطمه زهرا س رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر فهما طرح معامله قرن معامله قرن علی لاریجانی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان

به گزارش جام جم آنلاین، رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیرو‌های مقاومت و شکست آن‌ها نیست.

حضرت آیت‌ الله خامنه ای خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کردند: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید.



در این دیدار آقای «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیرو‌های مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.

وی با تاکید بر هماهنگی کامل میان نیرو‌های مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیرو‌های مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • در دیدار رئیسی و زیاد نخاله چه گذشت؟
  • پیش‌بینی شیخ احمد یاسین از سرنوشت رژیم صهیونیستی در سال۲۰۲۷ چه بود؟ +فیلم
  • ایستادگی مردم غزه تفوق گفتمان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را اثبات کرد
  • مردم فلسطین با مقاومت خود نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • ایستادگی مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشید
  • غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان
  • رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است
  • قالیباف: از جبهه مقاومت پشتیبانی می‌کنیم
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم