Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نسبت به فروش مهاجم اروگوئه‌ای خود به سفید وسرخپوشان مادریدی تردید دارد. تاریخ انتشار: 18:49 - 09 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۶۴۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روزنامه «اکیپ» فرانسه اعلام کرد پاری‌سن‌ژرمن بررسی آخرین پیشنهاد اتلتیکومادرید را که با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو خواهان جذب ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای این باشگاه شده بود را به تأخیر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ۳۲ ساله که پایان فصل جاری قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به اتمام می‌رسد، فصل جاری به دلیل مصدومیت برخی بازی‌ها را از دست داده و دراین تیم پشت بازیکنانی همچون نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی مانده است، به همین دلیل از سران PSG درخواست کرده با جدایی‌اش در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی موافقت کنند، اما به نظر می‌رسد پاریسی‌ها تمایلی برای از دست دادن این بازیکن ندارند.

پیش از این گفته می‌شد منچستریونایتد با پیشنهادی به ارزش ۱۰ میلیون پوند بعلاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده قصد به خدمت گرفتن کاوانی را دارد، اما این مهاجم اروگوئه‌ای با رد این پیشنهاد، شایعه پیوستنش به اتلتیکومادرید را قوت بخشید.

ادیسون کاوانی فصل جاری در مجموع ۱۴ بازی برای PSG به میدان رفته و طی آن موفق شده ۵ گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید:
کاوانی پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاری سن ژرمن ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، منچسترسیتی و بارسلونا بیشترین شانس برای کسب لیگ قهرمانان را طبق پیش‌بینی بیگ دیتا داشتند. بیگ دیتا این را نشان می‌داد، اما در پیش‌بینی‌های خود شکست خورد و هر دو در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رئال مادرید و پاری سن ژرمن حذف شدند.

از بین همه پیش‌بینی‌های ابررایانه اوپتا، فقط صعود بایرن به نیمه نهایی درست بود تا مشخص شود، پیشرفت‌های فناوری هنوز نمی‌توانند فوتبال را به درستی پیش‌بینی کنند.

از دو هفته بعد دوئل بایرن با رئال و دورتموند با پی‌اس‌جی مشخص کننده دو تیم فینالیست خواهند بود. در حال حاضر، رئال مادرید با احتمال 39 درصد، شانس اصلی قهرمانی است و پس از آن پاری سن ژرمن (27 درصد)، بایرن (16.9 درصد) و دورتموند (16.38 درصد) قرار دارند.

دیگر خبرها

  • منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏
  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / زیرنویس فارسی
  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • آینتراخت فرانکفورت بند خرید هوگو اکیتیکه را فعال می‌کند
  • واکنش عثمان دمبله به حذف تیم سابقش توسط پاری سن ژرمن / انیمیشن عمر مومنی