Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ظاهرا تا این لحظه جمع‌بندی اهالی فدراسیون فوتبال در مورد نیمکت تیم ملی این است که آن را به امیر قلعه‌نویی بسپارند. با این وجود چون امیر در حال حاضر هدایت سپاهان را بر عهده دارد، گفته می‌شود آقایان به حضور همزمان این مربی در سپاهان و تیم ملی فکر می‌کنند؛ یعنی شبیه سناریویی که سه دهه قبل، در مورد علی پروین اجرا شد!

اگر از خرده ملاحظات فنی و اخلاقی در مورد انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی بگذریم، حضور همزمان او در این تیم و سپاهان، قطعا عواقب تلخ و تندی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال امیر در صورت انتصاب به این عنوان، خواه ناخواه چهره‌ای ملی پیدا می‌کند و رفتار و کنش‌هایش روی نیمکت این تیم بار معنایی متفاوتی پیدا خواهد کرد. به علاوه حضور در تیم ملی که اتفاقا در فروردین هم دو بازی رسمی دارد، بخشی از تمرکز قلعه‌نویی را از بین می‌برد و این طبعا به ضرر سپاهان است؛ تیمی که در کورس قهرمانی قرار دارد و بعد از سال‌ها امیدوار به فتح جام است.

از همه اینها که بگذریم بالاخره رقابت در لیگ برتر داغ است و از نظر قواعد بازی جوانمردانه هم «صلاح» نیست بازیکنان در مقابل تیمی به میدان بروند که سرمربی‌اش به طور همزمان سرمربی تیم ملی هم هست و تصمیمات او می‌تواند آینده حرفه‌ای یک بازیکن را زیر و رو کند. این مدل از رقابت قطعا «شائبه‌برانگیز» خواهد بود؛ بنابراین امیدواریم فدراسیون فوتبال قبل از هر تصمیمی به این مسایل فکر کند و البته بداند که شرایط امروز فوتبال ایران با سی سال پیش بسیار متفاوت است.

کد خبر 481272 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی مربی - امیر قلعه‌ نویی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی مربی امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد

عطا حسن‌پور اظهار کرد: تمام اعتبار اختصاص یافته سفر رییس‌جمهور به لرستان برای آزادسازی بخش‌های جنوبی و شمالی قلعه فلک‌الافلاک هزینه شد.

وی با بیان اینکه تملک برخی از ساختمان‌های ضلع شمالی فلک‌الافلاک باقی مانده است ادامه داد: این ساختمان‌ها نیز امسال برای آزادسازی حریم قلعه خریداری خواهند شد.

حسن‌پور با اشاره به انجام مقدمات ثبت جهانی فلک‌الافلاک و دره خرم‌آباد، گفت: حضور ارزیاب یونسکو برای ثبت جهانی این ۲ اثر تاریخی در تابستان امسال قطعی شده است که الزامات لازم تا قبل از حضور ارزیاب یونسکو فراهم خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا تاریخ ساخت قلعه فلک‌الافلاک به دوره ساسانیان بازمی‌گردد، این قلعه بر فراز تپه‌ای مشرف به شهر خرم‌آباد است که با نام دوازده‌برجی نیز شناخته می‌شود.

فلک‌الافلاک در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۴۸با شماره ۸۸۳ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • سپاهان با روش جدید: زکی‌پور حمله کن!(عکس)
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد