Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فهیمه حسینی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: تیم قایقرانی دراگون بوت بانوان ساوه همراه با ۲۱ تیم از استانهای کشور از روز بیستم اسفند در لیگ مقدماتی ایران باید حضور یابد.

وی اظهار داشت: اکنون شرایط تیم قایقرانی دراگون بوت ساوه به گونه ای است که حتی توانایی تامین پاروی استاندارد، لباس و هزینه ورودی به مسابقات را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی با بیان اینکه بانوان قایقران ساوجی ظرفیت کسب مقام و مدال در مسابقات کشوری را دارند، افزود: هر شرکت یا برندی که از این تیم حمایت کند، قطعا بازخورد مثبت آن را می بیند و متضرر نخواهند شد.
به گفته او، اکنون قیمت هر پاروی استاندارد حدود هشت میلیون ریال است و در مجموع به ۱۶ پارو به تعداد نفرات نیاز داریم که از شرایط وضع شده برای حضور در مسابقات است.
وی اظهار داشت: پارسال در حالی با عنوان تیم شهرداری ساوه در مسابقات دراگون بوت کشور به میزبانی بوشهر شرکت کردیم که هزینه تهیه لباس را خود ورزشکاران تامین کردند اما امسال خانواده بانوان قایقران اعلام کردند که با توجه به وضعیت اقتصادی توان تامین چنین هزینه هایی را ندارند.
رئیس هیات قایقرانی شهرستان ساوه گفت: برای مسابقات کشوری تهران با احتساب همه بانوان قایقران، مربیان و سرپرست ۲۰ نفر را تحت عنوان تیم شهرداری اعزام خواهیم کرد.
حسینی گفت: تاکنون از بانوان قایقران ساوجی ۲ تن به تیم ملی دعوت شدند و پارسال هم یکی از آنها در قالب تیم ایران در رقابتهای جهانی مجارستان شرکت کرد.
شهرستان ساوه دارای ۷۲ باشگاه و ۳۷ هیات ورزشی است و اکنون نیز در رشته های تیمی دارای ۲ تیم فوتبال و فوتسال در جام آزادگان و لیگ برتر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استاندارد تیم ملی فوتبال لیگ برتر مجارستان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند

تیم ملی هاکی سالنی بانوان برای اولین بار با حضور یک سرمربی چینی - آمریکایی جهت شرکت در مسابقات آسیایی به تایلند می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا از ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشورمان برای شرکت در این مسابقات از امروز (سه‌شنبه چهارم اردیبهشت) اردوی آمادگی خود را زیر نظر جون کنت ول، سرمربی چینی - آمریکایی در سالن هاکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز خواهند کرد.

این اردو تا ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، سپس تیم برای شرکت در مسابقات آسیایی عازم تایلند می‌شود.

این مسابقات انتخابی جام جهانی است و تیم بانوان برای اولین‌بار در تاریخ هاکی با حضور یک مربی خارجی در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

به منظور آماده‌سازی تیم بانوان برای شرکت در مسابقات آسیایی، فدراسیون هاکی در حال رایزنی برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان است.

هم‌چنین مسابقات هاکی سالنی مردان آسیا نیز برای کسب مجوز جام جهانی، یکم تا پنجم خرداد به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • مروری بر چند خبر از گوشه و کنارآذربایجان غربی در ۶۰ ثانیه
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد