Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@11:29:01 GMT

مستند از سیل سیستان و بلوچستان ساخته شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۸۶۴۲

مستند از سیل سیستان و بلوچستان ساخته شود

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه های درگیر با سیل سیستان و بلوچستان یک مستند بسازند تا به عنوان یک سند در اختیار آیندگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمود دولت کردستانی» در شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی و شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان بیان داشت: کار اصلی روابط عمومی ارتباط بین یک مجموعه با رسانه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اکنون فضای مجازی یک برکت است، ادامه داد: مشروط بر اینکه فضای مجازی را مدیریت و از این فضا استفاده صحیح کنیم ولی متاسفانه استفاده صحیح از فضای مجازی را بلد نیستیم.

 

کردستانی با تاکید بر اینکه دوره های آموزشی و برنامه های راهبردی برای روابط عمومی در راستای استفاده صحیح از فضای مجازی تعریف شود، گفت: در این رابطه با تمام وجودم در خدمت شما خواهم بود.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس کار مدیران اجرایی، روابط عمومی ها هستند، افزود: مسئول روابط عمومی که از کار  خودش اطلاعات کافی ندارد به مجموعه و استان خودش خیانت کرده است.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان با تاکید بر اینکه دشمنان برای کمرنگ کردن دهه فجر برنامه دارند، یادآور شد: برخی در سیل بلوچستان به دنبال آن بودند که پاشنه آشیل را بکشند تا انتخابات را کمرنگ کنند.

 

کردستان اضافه کرد: اما به لطف قلم و اندیشه شما موجی از همدلی به راه افتاد به طورری که آیندگان بیشتر به برکات این سیل پی خواهند برد.

 

وی افزود: رسانه ها و روابط عمومی ها در تحقق بودجه اختصاص یافته به سیل زدگان چشم و چراغ باشند و سیل زدگان را رها نکنند.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به اینکه مجموعه های درگیر با سیل یک مستند بسازند، اذعان داشت: صدا و سیما این آمادگی را دارد این مستندها را به صورت رایگان پخش کند؛ منتها در ساخت این مستندها از مستندسازان حرفه ای استفاده شود زیرا که این فیلمها به عنوان یک سند در اختیار آیندگان قرار می گیرد.

 

کردستانی با تاکید بر اینکه دهه فجر رویداد بسیار ارزشمندی است، بیان داشت: با آوردن پلاکاردهای حاوی نام ادارات در راهپیمایی 22 بهمن جشن مردمی 22 بهمن را خراب نکنیم.

 

وی افزود: روابط عمومی و رسانه ها در ایام الله دهه فجر، سیل زدگان بلوچستان را رها نکنند و باید ساخت و ساز ها در منطقه پی گیری کنند.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان ادامه داد: اکنون به بهانه قومیت یک عده ای فضاسازی می کنند و به دنبال آن هستند که فضا را به سمت و سویی ببرند که این همدلی از بین ببرند.

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما استان بوشهر خبرگزاری شبستان رویداد ملی فهما مسجد سیل فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مجید محبی با بیان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شده است ، افزود: در حال حاضر سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شدن ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.
مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان هم با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.
محسن حیدری تاکیدکرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.
وی عنوان کرد: از بعدازظهر امروز تا شب پنجشنبه ، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.
وی بیان کرد: کشاورزان در این مدت از محصولات کشاورزی محافظت و دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند. همچنین احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و دریایی انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان