Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@01:43:00 GMT

دستگیری کولبری با ۶۳ کیلو تریاک در مهریز

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۸۸۲۶

دستگیری کولبری با ۶۳ کیلو تریاک در مهریز

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «حسین منصوری» فرمانده انتظامی شهرستان مهریز در مورد این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز، هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان یکی از سوداگران مرگ که در حال حمل کوله پشتی بود، را مشاهده و متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کوله پشتی این متهم موفق به کشف ۶۳ کیلو گرم تریاک کردند که قرار بود فرد مورد نظر آن را به یزد و سپس تهران منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نیروی انتظامی مهریز، فرمانده انتظامی شهرستان در پایان اعلام کرد: این متهم به همراه محموله کشف شده جهت تعیین و اجرای حکم به مراجع قضایی معرفی و تحویل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کولبری تریاک مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه یک پراید حامل محموله شیشه در ایستگاه برکه سفلین توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، سردار علی‌اکبر جاویدان ‌امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: قاچاقچیان 11 کیلوگرم ماده مخدر شیشه را در کف خودرو به طرز ماهرانه‌ای جاسازی کرده بودند.

وی افزود: ماموران این ماده مخدر را در کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرخمیر به بندرلنگه از یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

جاویدان با تشکر از همکاری مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

به گزارش تسنیم، شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب