Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:35:46 GMT

معامله قرن شرمساری بزرگ قرن است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۸۸۴۷

معامله قرن شرمساری بزرگ قرن است

جهانگیری در توئیتی نوشت: طرح ظالمانه معامله قرن که همه شکل و محتوایش غرور و سلطه گری ترامپ و صهیونیسم از سویی و مظلومیت و بی پناهی ملت فلسطین از سوی دیگر است، شرمساری بزرگ قرن است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور در توئیتی معامله قرن را شرمساری بزرگ قرن نامید و نوشت: «طرح ظالمانه معامله قرن که همه شکل و محتوایش غرور و سلطه گری ترامپ و صهیونیسم از سویی و مظلومیت و بی پناهی ملت فلسطین از سوی دیگر است، شرمساری بزرگ قرن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در پرتو مقاومت و آگاهی فلسطینیان، مسلمانان و آزادیخواهان جهان، فرجام آن جز شکست و رسوایی نخواهد بود.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهانگیری معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی

آیت الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به هدف صهیونیسم و استکبار جهانی در نابود سازی اسلام و مسلمین و تحقق سلطه گری بر امت اسلامی، اظهار داشت: استکبار جهانی مخالف نظامی برخاسته از دستورات الهی ، پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) می باشد و بیم آن را دارند که در صورتی که بر جهان گسترش پیدا کرد، برنامه های آنان که برخاسته از چپاول مال مسلمین ، تجاوز و غارت گری است را بر هم زند.

وی افزود: دشمنان از ایجاد تفرقه ، اختلاف و تنازع در میان ملت ، اقوام و فرقه هایی که در کشور وجود دارد و در میان مذاهب و روسای مذاهب شیعه و سنی به دنبال آن هستند که مردم را دلسرد کنند که این حمایت از نظام برداشته شود.

این عضو خبرگان رهبری، تصریح کرد: تنها وظیفه امت اسلامی در این زمان تقویت اتحاد خود و ایجاد وحدت اسلامی در بین دیگر ملل و در نظام اسلامی است؛ باید یک وحدت کامل و تمام بین ملت داشته باشیم، همه پشتیبان یکدیگر بوده و از این نظام حمایت کنند و ملت های مظلوم عالم به مانند غزه را همراهی کنند تا دشمن که تاکنون شکست خورده و از این به بعد نیز شکست بخورد.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، عنوان کرد: در حقیقت ایجاد وحدت و یکپارچگی بین ملت ها و حکومت های اسلامی یک امر لازم و وظیفه شرعی و الهی است و باید حکومت های فریب خورده به خود آیند؛ لذا وحدت و یکپارچگی بین امت ها منشاهایی دارد که می تواند این انسجام را تقویت کند.

وی در پایان با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص) و توصیه بر توجه تمام حکام کشورهای عربی به این روایت، تاکید کرد: پیامبراسلام(ص) می فرماید: " الخَلقُ عِيالُ الله تعالي - فَأحَبُّ الخَلقِ إلَي الله مَن نَفَعَ عِيالَ الله- أو أدخَلَ عَلي أهلِ بيتٍ سروراً وَ مَشيٌ مَعَ أخٍ مُسلِمٍ في حاجَتَهِ أحَبُّ إلَي اللهِ تعالي مِنِ اعتِکافِ شَهرَينِ فِي المَسجِد الحَرام"؛ برای ایجاد دوستی و محبت باید در ذهن داشته باشیم که بهترین کسی که محبوب خدا می باشد، آن کسی است نفعش به ملت های مسلمان و خیرش به عیال الله برسد.
 
انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • درس بزرگ کودکان و زنان غزه به تاریخ
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • گورهای جمعی و اجساد خاکستر شده در غزه؛ نماد توحش صهیونیسم
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • آینده صهیونیست‌ها در «خراش»
  • اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان معرفی می‌شوند
  • بررسی آینده رژیمِ صهیونیستی در مستند «خراش»
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی