Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شهرخودرو دیروز موفق شد در دومین دیدار مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، نماینده قطر را شکست دهد و به جمع چهار نماینده ایران در بازی‌های گروهی این جام بپیوندد.

برای نخستین بار است نماینده‌ای از فوتبال خراسان رضوی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود و این موفقیت با وجود شرایط خاص تیم یعنی جدایی سرمربی و انتخاب کادر مربیگری جدید و محروم شدن شهرخودرو از میزبانی در مرحله حذفی به دست آمد که بر اهمیت و ارزش آن می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم شهرخودرو پس از پیروزی بر تیم السیلیه قطر گفت: این پیروزی را مدیون الطاف حضرت امام رضا (ع) و حضرت زهرا (س) هستیم و از زحمات بازیکنان با تعصب و با غیرت تیم نیز سپاسگزارم و دست آنان را می‌بوسم که اینقدر با تعصب برای برافراشته شدن پرچم ایران جنگیدند.

مجتبی سرآسیایی افزود: این افتخارآفرینی بزرگ را به همه هموطنان به ویژه خراسانی‌ها و شهروندان مشهد تبریک می‌گویم.

وی همچنین از عملکرد مثبت مهدی رحمتی در دریافت ضربات پنالتی تیم السیلیه تجلیل کرد و برتری تیم در ضربات پنالتی را حاصل همکاری و مدیریت جمعی بازیکنان و دروازه‌بان تیم عنوان کرد.

بازیکنان و کادر فنی این تیم پس از پیروزی بر تیم السیلیه قطر با پرواز مشترک با تیم استقلال، دوحه را به مقصد تهران ترک کردند و صبح امروز نیز از تهران عازم مشهد شدند.

در چارچوب بازی‌های حذفی لیگ قهرمانان آسیا، تیم شهرخودرو در کشور امارات در بازی با تیم الرفاع بحرین با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و دیروز نیز در قطر میهمان تیم السیلیه این کشور بود که پس از تساوی بدون گل توانست این تیم را در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار شکست دهد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بازی حضرت زهرا فوتبال گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشهد قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در جدالی حساس از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. آبی پوشان چشم انتظار حضور هوادارانشان در استادیوم آزادی هستند تا بتوانند دست پر از زمین مسابقه خارج شوند.

جواد نکونام سرمربی استقلال که این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است، با انتشار یک استوری از هواداران تیمش درخواست کرد تا راهی استادیوم شده و از آبی پوشان حمایت کنند.

در فاصله یک روز تا برگزاری این مسابقه نیز استقبال نسبتا خوبی از بازی آبی پوشان شده است. جایگاه زنان طبق معمول تمامی بازی‌های قبلی، در کمترین زمان ممکن پر شد و تمامی بلیت‌های آن به فروش رفت.

بخش جایگاه و همچنین روبروی جایگاه نیز کاملا پر شده و هیچ بلیتی برای فروش وجود ندارد. از طبقه دوم نیز کمتر از 10 هزار بلیت باقی مانده و ظرفیت باقیمانده سکوهای پشت دروازه‌ها نیز پنج هزار بلیت را نشان می‌دهد.

بدین ترتیب می‌توان گفت که تاکنون بیش از پانزده هزار بلیت به فروش رفته و انتظار می‌رود تا زمان آغاز بازی فردا استقلال و شمس آذر، استقبال خوبی از این دیدار صورت بگیرد و احتمالا شاهد حضور بین 25 الی 30 هزار تماشاگر از این مسابقه باشیم.

دیگر خبرها

  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان