Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی اطلاعیه‌ای پیرامون انتشار لیست داوطلبان رد و یا تأیید شده در فضای مجازی، صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

باتوجه به انتشار برخی اسامی کاندیداهای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، مبنی بر اینکه افرادی تأیید و یا رد صلاحیت شده اند؛ بدین وسیله اعلام می‌گردد تاکنون هیچ گونه لیست جدیدی از کاندیداهای استان لرستان مبنی بر تأیید و یا رد صلاحیت از جانب شورای محترم نگهبان، هیئت مرکزی نظارت و هیئت نظارت استان به فرمانداری‌ها ابلاغ نگردیده است و موارد مطرح شده در فضای مجازی شدیداً تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه دستگاه‌های ذی ربط انتظار می‌رود از اقدامات غیرقانونی بعضی از جریانات سیاسی، افراد حقیقی و یا حقوقی که در جهت تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی حرکات نادرستی را انجام می‌دهند، برابر قانون برخورد نمایند.

کد خبر 4839502

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات خرم آباد انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس ایلام سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد قزوین انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی با اعلام این خبر در سایت خود نوشته است: "رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آن ها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد."
بدین ترتیب این انتخابات پرحاشیه به تایید رسیده و رییس فعلی آن می تواند به کار خود ادامه دهد.

از سوی دیگر البته برخی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی برای ابطال انتخابات سال گذشته هم به دادگاه شکایت کرده بودند که هنوز سرنوشت نهایی آن اتفاقات هم مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • سیلی در استان فارس رخ نداده است