Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@01:10:36 GMT

فرو رفتن میله در دهان کودک ۲ ساله تبریزی+ عکس

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۹۱۴۱

فرو رفتن میله در دهان کودک ۲ ساله تبریزی+ عکس

بازی گوشی پسر بچه 2 ساله مرندی با میله آهنی، حادثه ساز شد.

به گزارش رکنا، امروز برابر گزارش مسئولان بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به سامانه ارتباطی 125 و درخواست امدادرسانی از آتش نشانان برای نجات پسر بچه 2 ساله مرندی که با فرو رفتن میله فلزی در دهانش منتظر آماده سازی برای عمل جراحی بود، گروه امداد آتش نشانی ایستگاه شماره 12 شهدای مارالان با فرماندهی آتش بار به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گروه امداد آتش نشانی تبریز با مراجعه به بیمارستان امام رضا (ع) و با رعایت اصول ایمنی و احتیاط کامل، مقداری از میله آهنی را با نظر پزشکان بیمارستان بریده و وی را برای عمل جراحی آماده کردند

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه حمله به آرامکو حسن باقری معامله قرن کروناویروس علی دیواندری محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فرو رفتن میله دهان کودک تبریز ایام فاطمیه حمله به آرامکو حسن باقری معامله قرن کروناویروس علی دیواندری محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا نگاه راد دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر از بستری شدن پدرش داده بود، درباره وضعیت این هنرمند گفت: پدرم هنوز تحت درمان است و همچنان در بیمارستان به سر می‌برد. او چندی پیش دچار شکستگی استخوان لگن شد و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت. چندین جراحی روی او انجام شده اما هنوز بهبود کامل پیدا نکرده است.

وی افزود: پدرم همزمان در حال انجام فیزیوتراپی و تحت درمان است و پزشکان هنوز زمان مرخصی پدرم را اعلام نکرده‌اند و باید تحت درمان باشد.

سعید راد بازیگر باسابقه سینمای ایران در بیش از پنج دهه نقش آفرینی، در فیلم‌های شاخصی حضور داشته و از «تنگنا» و «عقاب‌ها» تا «دوئل» و «چ» بر پرده نقره‌ای خاطره‌سازی کرده است.

کد خبر 841015 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • جسد کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور در شوش کشف شد
  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • جسد کودک ۴ ساله پس از روز سه در رودخانه شاوور کشف شد
  • کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • انجام عمل جراحی پیچیده شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • انجام عمل جراحی شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • خدمت رسانی به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان نی ریز
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد