Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در لرستان، ضمن تکذیب اسامی منتشر شده در فضای مجازی اعلام کرد که تاکنون هیچ لیست جدیدی از تایید و یا رد صلاحیت کاندیدا‌ها ابلاغ نشده است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در لرستان اطلاعیه‌ای پیرامون انتشار لیست داوطلبان رد و یا تأیید شده در فضای مجازی، صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه آمده است:

باتوجه به انتشار برخی اسامی کاندیدا‌های یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، مبنی بر اینکه افرادی تأیید و یا رد صلاحیت شده اند؛ بدین وسیله اعلام می‌گردد تاکنون هیچ گونه لیست جدیدی از کاندیدا‌های استان لرستان مبنی بر تأیید و یا رد صلاحیت از جانب شورای محترم نگهبان، هیئت مرکزی نظارت و هیئت نظارت استان به فرمانداری‌ها ابلاغ نگردیده است و موارد مطرح شده در فضای مجازی شدیداً تکذیب می‌شود.

از همه دستگاه‌های ذی ربط انتظار می‌رود از اقدامات غیرقانونی بعضی از جریانات سیاسی، افراد حقیقی و یا حقوقی که در جهت تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی حرکات نادرستی را انجام می‌دهند، برابر قانون برخورد نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  این مصوبه از ابتدای سال آینده میلادی (۲۰۲۵) به قانون تبدیل خواهد شد.

این لایحه همچنین، کودکان ۱۴ و ۱۵ ساله را نیز برای فعالیت در سکوها، ملزم به دریافت رضایت والدین می‌کند؛ امری که به باور بسیاری از کارشناسان، موجب حفاظت سلامت روان آنها در برابر خطرات برخط می‌شود. 

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی