Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، ناصر محمدی اظهار داشت: رفع چالش های مرتبط با تولید برق در این نیروگاه مهمترین برنامه و رویکرد ما بویژه در فصل زمستان است و بر همین اساس با اجرای پروژه تعمیرات میان دوره ای واحد 6 و رفع مشکلات فنی این واحد توانستیم سطح آمادگی خود بمنظور تولید پایدار انرژی برق در فصل تابستان و پیک مصرف برق را تقویت نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعویض پره های استیج 27 روتورip، رفع نشتی های لوله های واتروال بویلر، تعویض 480 بسکت ایرهیتر ورق کورتن ایرهیتر لایه سرد شاخه B با مجموع وزن 50 تن با بسکت لعابدار مقاوم به خوردگی و همچنین رفع محدودیت ها و سایر مشکلات فنی این واحد 315 مگاواتی را از اقدامات مهم این پروژه عنوان نمود.

لازم به ذکر است، نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد 305 و 315 مگاواتی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و تقویت شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروگاه رامین اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طرح اتصال مدارس شهرستان خوی به شبکه فیبر نوری، با حضورمعاون سازمان تنظیمات و مقررات رادیویی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آغاز شد.

 محمدپور مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: این طرح ابتدا در مدارس شهدای فرهنگی و حاج رهنمون اجرا و طی چند ماه آینده تمام مدارس دولتی شهری متصل خواهند شد.

 وی افزود:اجرای طرح مذکور گامی جهت حرکت به سمت افزایش کیفیت و عدالت آموزشی می‌باشد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی اضافه کرد:از طریق این بستر می‌توان فناوری‌های نوین را در مدارس داشته باشیم و با رفع شکاف دیجیتال زمینه گسترش آموزش و عدالت آموزشی ایجاد می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • رئیس‌جمهور برای دومین بار عازم سمنان می‌شود/ دستاوردهای سفر رئیسی به سمنان چه خواهد بود؟
  • رئیس جمهور برای دومین بار عازم سمنان می‌شود/ دستاوردهای سفر رئیسی به سمنان چه خواهد بود؟