Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوآوی در ماه گذشته میلادی اعلام کرده بود عددی حدود ۱۰ میلیون گوشی‌ هوشمند در بازار، از اندروید ۱۰ مجهز به EMUI 10 استفاده می‌کنند. EMUI 10 جدیدترین بهینه‌سازی‌ها و مدرن‌ترین قابلیت‌های ساخت متخصصان هوآوی را با به‌روزترین نسخه اندروید یعنی Android 10 در هم آمیخته است. با گذشت زمانی کوتاه از عرضه به‌روزرسانی یادشده برای گوشی‌های هوشمند این شرکت، گزارش‌های جدید از عبور کاربران آن از مرز ۵۰ میلیون نفر خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، رکورد قابل توجه اضافه شدن ۱۰ میلیون کاربر به ازای گذشت هر ماه، در مدت زمان پنج‌ماه از زمان نمایش رسمی EMUI 10، به ثبت رسیده است. 

EMUI 10 در ابتدا در کشور چین در از تاریخ ۹ آگوست عرضه شد. از قابلیت‌های جذاب این به‌روزرسانی می‌توان به تم تاریک و البته بهبود عملکرد، با توجه به بهینه‌سازی‌های مختلف و وجود به‌روزرسانی GPU Turbo 3.0 اشاره کرد که قدرت پردازش گرافیکی را تا ۶۰ درصد بهبود می‌بخشد. از طرف دیگر، استفاده از قابلیتی نظیر Link Turbo باعث می‌شود دسترسی به چند شبکه مانند شبکه نسل چهارم (4G) و Wi-Fi با سرعت انتقال اطلاعات تا ۷۰ درصد بالاتر، امکان‌پذیر شود. 

EMUI 10 فاصله بین ویندوز و اندروید را تا حد زیادی از بین برده تا کاربران، امکان جابه‌جایی راحت از اکوسیستمی به اکوسیستم دیگر و ارتباط یکپارچه با دیگر دستگاه‌های الکترونیکی را داشته باشند. 

از اولین گوشی‌های هوشمندی که در لیست دریافت به‌روزرسانی EMUI 10 قرار گرفتند می‌توان به Huawei P30، Huawei P30 Pro، Huawei Mate 20، Huawei Mate 20 Pro، Huawei Mate 20X و Huawei Mate 20 RS Porsche Design اشاره کرد. با وجود این، هوآوی لیست بلندبالایی را برای محصولاتی که به‌روزرسانی EMUI 10 را دریافت خواهند کرد، تدارک دیده است. 

در این مجموعه، انواع و اقسام گوشی‌ها با تنوع بالای سخت‌افزاری، در دسته پرچمدار، میان‌رده و پایین‌رده خودنمایی می‌کنند. اگر شما نیز از محصولات نسبتاً جدید هوآوی استفاده می‌کنید، بهتر است سری به قسمت به‌روزرسانی گوشی بزنید و امکان دریافت این به‌روزرسانی را چک کنید.
از محصولات و خدمات هوآوی در بیش از 170 کشور جهان استفاده می‌شود. چندین مرکز تحقیق و توسعه در آمریکا، آلمان، سوئد، روسیه، هند و چین مشغول به کار هستند. هوآوی با قدمتی حدود 30 سال تجربه و تخصص در صنعت ارتباطات، خود را موظف می‌داند تا آخرین پیشرفت‌های فناوری را به مصرف‌کنندگان خود در سراسر جهان ارائه کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعه المصطفی بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب اسلامی است، از این جهت تلاش مسوولان و طلاب این مجموعه آموزشی در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و مورد عنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با هیات علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان با جمعی از طلاب جامعة المصطفی خراسان افزود: جامعة المصطفی العالمیه یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دینی و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشور‌های عالم تسری پیدا کند، بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست.

وی بیان کرد: امروزه نه فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند، این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و امام زمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید، افزود: همه این تلاش‌هایی که در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایت مداری امام زمان (عج) باشد.

وی گفت: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند.

آیت الله علم‌الهدی اظهار کرد: بر طبق توصیف و تحلیل استادان برجسته، شیعه همچون پرنده‌ای با ۲ بال نهضت حسینی و قیام مهدوی است، بنابراین هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این اصول بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت امام زمان (عج) خواهد بود.

وی اظهار کرد: در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است، بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید.

امام جمعه مشهد گفت: اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد، اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی راه به جایی نخواهد برد.

جامعة المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!