Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بر اساس اطلاعیه جوی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، با توجه نقشه‌های هواشناسی، از روز جمعه، یازدهم بهمن ماه تا روز یکشنبه، نفوذ و فعالیت سامانه بارشی موجب ابرناکی، وزش باد (گاهی تا نسبتا شدید) و بارش برف و مه گرفتگی می‌شود.

به دنبال نفوذ این سامانه بارشی، لغزندگی، مه گرفتگی، در برخی نواحی کولاک برف و اختلال در تردد جاده‌ای پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه بارشی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تا اواسط روز جمعه کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد (غالباً ملایم) پیش بینی می‌شود.

وی افزود: به دنبال این شرایط از عصر جمعه تا دوشنبه هفته آینده به تناوب امواجی کوتاه جو استان را تحت تأثیر گرفته، در بعضی ساعات سبب وزش باد، رگبارهای موقت باران و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان می‌گردند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال این بارش‌ها در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان و در ساعتی از بعدازظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه بیشتر به نظر می‌رسد.

به گفته زورآوند متوسط دمای هوا تا روز شنبه در غالب نقاط با روندی آرام افزایش و در روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش می‌یابد.

کد خبر 6081566

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ ها در آذربایجان‌شرقی
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و رگبار شدید باران
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • ورود سامانه بارشی از جنوب خوزستان
  • ورود سامانه بارشی به استان از امشب