Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهرستان اندیمشک در ایام فاطمیه و سوگوار عزای حضرت فاطمه زهرا (س) دختر پیامبر مکرم اسلام (ص) شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، طی روزهای گذشته به خصوص در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان اندیمشک سیاهپوش و پرچم های مشکی در مساجد، حسینیه ها، هیئات و سایر اماکن فرهنگی و مذهبی برافراشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امروز (چهارشنبه ۹ بهمن) مراسم محوری شهرستان اندیمشک با عنوان تجمع عزاداران فاطمی در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد و در این مراسم مداحان اهل بیت (ع) به مداحی و نوحه خوانی پرداختند.

 

هیئت سینه زنی و عزاداری مسجد راه آهن با حضور اهالی منطقه راه آهن از این منطقه به سمت مرکز و بازار شهر اندیمشک حرکت و در سطح این شهر به پیاده روی و سوگواری پرداختند.

 

 

مراسم ویژه عزاداری ایام فاطمیه به همت هیئت فرهنگی مذهبی عاشورا با همکاری کانون فرهنگی هنری شهید آوینی با حضور مداحان برجسته کشوری به مدت سه شب در اندیمشک برگزار شد و در طی این ایام در میدان مرکزی این شهرستان با برپایی ایستگاه صلواتی اقدام به توزیع نذورات کردند.

 

 

مراسم سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) با سخنرانی امام جمعه اندیمشک و با حضور جمعی از مسئولان و بانوان ولایتمدار و سوگوار اندیمشک به همت کمیسیون امور بانوان فرمانداری در دارالقرآن محمد طاهریان برگزار و در پایان این مراسم به هفت نفر از دختران و بانوان قاری قرآن هدایایی اهدا شد.

 

 

همچنین مردم سوگوار شهر بیدروبه از شهدای گمنام این شهر تا مسجد صاحب الزمان (عج) را به پیاده روی و عزاداری پرداختند و در ویژه برنامه ای امام جمعه بخش الوار گرمسیری به سخنرانی در رابطه شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) و جایگاه شهادت در دین اسلام پرداخت.

 

 

در دیگر بخش ها، شهرها، مناطق و محله های سطح شهرستان اندیمشک مراسمات و ویژه برنامه هایی به جهت عزاداری و ابراز علاقه به حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت حضرت فاطمه زهرا س فهما مسجد مسجد سوگواری فاطمی ایستگاه صلواتی شهادت حضرت فاطمه زهرا س ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز جمعه مراسم راهپیمایی حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی در شهرهای خوزستان برگزار شد.

همچنین این مراسم بعد از اتمام نماز جمعه در شهرهای مختلف خوزستان در حال برگزاری است.

این مراسم در اهواز در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی و مصلای مهدیه امام خمینی ره برگزار شده است.

مردم ولایتمدار حاضر در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم‌های ایران اسلامی و فلسطین و با سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت خود را از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد خبر 6082471

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش وعده صادق با نام اسراییل پر در بخش رضویه شهرستان مشهد
  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس