Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@23:16:27 GMT

کرسی‌های تلاوت در سطح مدارس کرج برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۹۵۴۴

کرسی‌های تلاوت در سطح مدارس کرج برگزار می‌شود

گروه جلسات و محافل ــ کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از سوی دارالقرآن شهید علیزاده کرج در سطح مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دارالقرآن شهید علیزاده کرج با همکاری آموزش و پرورش و مدارس این شهرستان، اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن در سطح مدارس کرج کرده است. در این برنامه‌ها خود دانش‌آموزان به تلاوت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، علاوه بر کرسی تلاوت قرآن و تقدیر از دانش‌آموزان قرآنی ممتاز، برنامه پرسش و پاسخ قرآنی و بیان حدیث همراه با اهدای جوایز نیز برگزار خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه این برنامه‌ها که روز سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه و به میزبانی مدرسه پیام آزادی منطقه کلاک برگزار شد، حفاظ و قاریان دانش‌آموز به اجرای برنامه پرداختند.

در این مراسم، علی بختیاری، دانش‌آموز نوجوان همراه با خواهران خود فاطمه و زهرا محفوظات خود را ارائه و در ادامه نیز قاریان دانش‌آموز، محمد طالبی و حسین کریمی، آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند.

یادآور می‌شود، در پایان این برنامه نیز مراسم ذکر مصیبت حضرت فاطمه زهرا(س) با نوای عباس مددی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی کرج کرسی تلاوت مدارس کرج قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه شماره 441 خط حزب‌الله، برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از 200 دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضبط شده و هر روز ساعت 13 از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند:  «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی