Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در همایش رهروان فاطمی که عصر امروز با حضور گسترده بانوان در امام زادگان و اماکن متبرکه شاخص استان گیلان برگزار شد، عزاداران فاطمی با سینه زنی در  سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گریستند و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در غم شهادت آن حضرت به مداحی پرداختند.

امروز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برخی از خانواده ها با پخش غذاهای نذری از عزاداران فاطمی پذیرایی کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین های ویژه عزاداری سالروز شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) شامگاه گذشته و امروز (چهارشنبه) در امام زادگان و بقاع متبرکه استان گیلان برگزار شد.

در این آیین ها  با حضور اقشار مختلف مردم و زائران در امام زادگان و بقاع متبرکه استان گیلان ، شرکت کنندگان در غم و اندوه شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به سوگ نشستند و به سینه زنی و مرثیه سرایی پرداختند.

 اجرای طرح سوگواره یاس نبوی با هدف ترویج و تبیین فضائل فاطمی از یکشنبه گذشته همزمان با سراسر کشور در ۴۲۰ بقعه متبرکه استان گیلان آغاز و تا یازدهم ماه جاری ادامه دارد.

در اجرای این طرح ۲۹ مبلغ اعزامی از قم و ۲۲۰ مبلغ بومی با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان همکاری می کنند، مبلغان اعزامی از قم در بقاع شهرستانهای آستارا، آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رودبار، رودسر، لاهیجان، لنگرود و ماسال اقدام به ترویج معارف اهل بیت (ع) می کنند.

از مبلغان اعزامی و بومی در برپایی خیمه های معرفت در طول ایام فاطمیه شامل غرفه های پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات دینی، مشاوره و ترویج وقف به ویژه تبلیغ وقف فاطمی، غرفه عفاف و حجاب، کودک و نوجوان و چند رسانه ای  بهره مند خواهیم شد.

سوم جمادی الثانی شهادت حضرت فاطمه زهراست.حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حالی که از عمر مبارکش ۱۸ سال بیشتر نمی گذشت، به روایتی در ۱۳ جمادی الاول سال ۱۱ هجری قمری و بنابر روایتی دیگر در سوم جمادی الثانی سال ۱۱ هجری قمری به شهادت رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه خانواده شهادت حضرت فاطمه زهرا مداحان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، کشاورزان و عشایر و قشر‌های مختلف مردم همایش  تکریم و ترویج زکات در شهرستان هویزه برگزار شد.

در این همایش آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات براساس آیات و روایات بر ترویج هر چه بیشتر در جهت انجام این فریضه الهی تاکید کرد.

سعید صباهی نسب، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هویزه نیز در این نشست گفت: این نهاد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات آمادگی دریافت زکات کشاورزان و مودیان زکات را دریافت و در جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت و هزینه نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود