Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مراسم اختتامیه مرحله كشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه صبح پنج‌شنبه، 10 بهمن‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، بعد از پایان رقابت‌های متسابقان هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه در دو بخش بانوان و آقایان، مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات پنج‌شنبه، 10 بهمن‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم از ساعت 8 صبح در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به‌عنوان بزرگ‌ترین شبستان شیعی جنوب كشور با حضور مسئولان كشوری و استان فارس از جمله دادستان كل كشور، معاون فرهنگی قوه قضائیه، استاندار فارس، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع)، رئیس جهاد دانشگاهی فارس و جمعی از علما و فضلای این استان برگزار خواهد شد.
مراسم مذكور با تلاوت آیات چند از كلام‌الله مجید توسط قاری برتر این دوره از رقابت‌های قوه قضائیه آغاز خواهد شد و بعد از پخش سرود جمهوری اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس سخنرانی خواهد كرد و بعد از آن حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه به ایراد سخن می‌پردازد.
اجرای مدیحه‌سرایی توسط گروه تواشیح و هم‌خوانی قرآن كریم ادامه‌دهنده این مراسم خواهد بود و بعد از آن عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس سخنرانی می‌كند.
سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان كل كشور و قرائت بیانیه پایانی هیئت داوران از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.
پایان‌بخش این مراسم نیز معرفی و تجلیل از برگزیدگان این دوره از رقابت‌های در بخش‌های مختلف بانوان و آقایان خواهد بود و بدین ترتیب پرونده این دوره از مسابقات بسته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مسابقات سراسري قرآن قوه قضائيه اختتاميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز

فرجام شفیعی در  اولین جلسه گروه توان استان فارس  با حضور اساتید این رشته گفت: در نیمه اول اردیبهشت ماه اردوی مسابقات بین المللی توان برگزار خواهد شد تا رزمی کاران برای تیرماه آمادگی کامل را داشته باشند.

او به اتمام بیمه‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: بیمه ورزشی برخی ورزشکاران تا پایان سال اعتبار داشته است و ضروری است که آنها بیمه‌های خود را تمدید کنند.

شفیعی ادامه داد: اعتبار نمایندگی شهرستان‌ها یکساله بود که در پایان سال گذشته به اتمام رسید و باید از فدراسیون، مجوز نمایندگی سال جدید به نفر استانی داده شود تا بتوانند نمایندگی شهرستان‌ها را تمدید کنند. 

مسئول توان استان فارس اظهار کرد: روز ۲۵ اردیبهشت انتخابات فدراسیون است و مسئول جدید فدارسیون مشخص خواهد شد. بعد از برگزاری انتخابات، نامه نمایندگی توان صادر و بعد از آن کمیته‌ها نیز حکم خود را دریافت می‌کنند. همچنین آزمون‌های سربند در سال جاری بعد از مشخص شدن نرخ‌نامه برگزار می‌شود.

شفیعی بر لزوم ارتقای توان رزمی کاران تاکید داشت و گفت: تمرین مشترک در قالب استاژ نیز به صورت جداگانه ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود و تمرین بین باشگاهی نیز از ضروریات رزمی است.

او به دوره بافت گردی رایگان ویژه اعضا توان اشاره کرد و گفت: کمیته فرهنگی ما در تاریخ ۲۸ اردیبهشت یک دوره بافت‌گردی برگزار می‌کند که باید برنامه‌ریزی لازم جهت حضور با تمام ورزشکاران داشته باشیم.

شفیعی در پایان گفت: در حال برنامه‌ریزی جهت برگزاری مسابقات تاپ توان کشوری و بین المللی در شیراز هستیم که در همه سنین می‌توانند در آن شرکت کنند.

در پایان این جلسه از اساتیدی که در سال گذشته به‌صورت مستمر با گروه همکاری داشتند با اهدا لوح، تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز