Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله برگزار شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علی‌ها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشر‌های مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عالی در سخنانی، مهمترین و سنگین‌ترین امتحان برای مؤمنان را امتحان تبعیت از ولیّ الهی در شرایط سخت خواند و گفت: شرط موفقیت در این امتحان، گذشتن از خواسته‌های نفسانی و مقابله با القائات شیطانی است و ولایتمداری یعنی انسان تصمیم و نظر ولیّ خدا را بر خواست و نظر خود مقدم دارد.

حجت‌الاسلام عالی، انقلاب اسلامی را عامل ارتقاء ولایتمداری جامعه ایرانی دانست و افزود: تا پیش از انقلاب، ابراز علاقه به اهل‌بیت علیهم‌السلام و معارف دینی جنبه فردی داشت، اما نهضت امام خمینی (ره) موجب ایجاد ولایت اجتماعی شد.
در این مراسم، آقای مهدی سلحشور نیز به ذکر مصائب و نوحه‌خوانی پرداخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عزاداری شهادت حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است + عکس و فیلم

در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.

این دیدار که پیش از اذان مغرب آغاز شد، ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند، سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.

در ادامه این دیدار، که در حال برگزاری است، شعرای جوان و پیشکسوت در وصف امام حسن مجتبی (ع) و موضوعات دیگر به شعرخوانی پرداختند.

لحظاتی از شعرخوانی آقای محمدعلی مجاهدی در دیدار امشب جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام:

لحظاتی از شعرخوانی آقای هادی سعیدی کیاسری در دیدار امشب جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام

کد خبر 739168

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • ماجرای نامه دختر رضاخان به امام خمینی (س) + عکس
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • رسانه‌ شعر باید انتقال دهنده پیام «دین و اخلاق»، «تمدن» و «ایرانی‌گری» باشد
  • دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب برگزار شد
  • دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است + عکس و فیلم
  • دیدار شاعران و اهالی فرهنگ با رهبر انقلاب
  • دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب
  • دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است