Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره استقلالی تیم فوتبال تیم فوتبال شهرخودرو رکورد کلین شیت در لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌ فوتبال شهرخودرو ایران در مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در ضربات پنالتی السیلیه قطر را مغلوب کند و  چهارمین تیم راه یافته به گروه B لیگ قهرمانان لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلالی که در این بازی با مهار پنالتی کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی السیلیه، نقش موثری در صعود تاریخی شهرخودرو به لیگ قهرمانان داشت، در این بازی یک بار دیگر کلین‌شیت کرد تا برای بیست و چهارمین بار موفق به تکرار این کار شود.

البته تعداد کلین‌شیت‌های رسمی رحمتی در آسیا 21 است و با احتساب 2 کلین‌شیت پلی‌آف برای استقلال و حالا کلین‌شیت مقابل السیلیه، رحمتی این رکورد را به نام خود ثبت کرده است. رکوردی که در قاره کهن همچنان برای دروازه‌بان با تجربه شهرخودرو محسوب می‌شود.

شهرخودرو با صعود به گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا، با الهلال عربستان، مدافع عنوان قهرمانی،  شباب الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان همگروه شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا سیدمهدی رحمتی شهر خودرو ستاره استقلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق