Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- کانتیننتال جی تی یکی از خاص ترین گرند توررهای صنعت خودری جهان است که از سال 2003 تا کنون روی خط تولید کمپانی انگلیسی بنتلی قرار دارد. در نسل های مختلف این محصول(3 نسل از آن ارائه شده است) از پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر توربودوقلو و همچنین 4  لیتری 8 سیلندر توربودوقلو استفاده شده اما نمی توانیم آنرا در حالت استاندارد یک محصول اسپرت بدانیم هرچند که تمام خصوصیات لازم را دارد! ولی به هر ترتیب این راهبردهای تولیدکننده و طبقه بندی در کاتالوگ فروش است که سطح و جایگاه یک محصول را مشخص می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کانتیننتال جی تی باتوجه به ویژگی هایی که اشاره شد؛ همواره مورد توجه شیفتگان سرعت قرار داشته است و اخیرا نیز نسخه ای ویژه از آن برای مسابقه سالانه جی پی آیس ریس در اتریش آماده شده است. رقابت سرعت روی مسیری از یخ و برف که هیجان بالایی را به اشتراک می گذارد.

با توجه به شرایط مسابقه؛ رنگ بدنه آبی/مشکی برای آن انتخاب شده و یک ردیف چراغ ال ایی دیی نیز روی سقف نصب شده است. لاستیک های اسکورپین پیرلی ویژه رانندگی در زمستان و در نهایت موتور 6 لیتری توربو دوقلوی 12 سیلندر که همه چیز را برای یک ماجراجویی سرد آماده کرده است!

پیشرانه مذکور 626 اسب بخار خروجی و 900 نیوتن متر گشتاور دارد که قطعا توجه به نسبت قدرت موتور و گشتاور خودرو می تواند قسمتی از توانمندی کانتیننتال جی تی در یک پیست لغزنده را از پیش، مشخص کند.

کانتیننتال جی تی در آزمایش ها طی 3.6 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت رسیده است. بیشینه سرعت ثبت شده برای آن نیز برابر با 321 کیلومتر برساعت است.

یکی از تغییرات مربوط به سیستم اگزوز بنتلی و استفاده از کیت اسپرت برند آکاراپوویچ می شود که صدایی فوق العاده زیبا را همراه خود دارد. به منظور کنترل بهتر خودرو روی برف، ارتفاع 15 میلیمتر در مقایسه با نمونه استاندارد کاهش یافته و سیستم تعلیق نیز بروزرسانی های را پشت سر گذاشته است.

گفتنی است دومین دوره مسابقه سالانه جی پی آیس ریس 2 فوریه در یک مسیر 600 متری یخ زده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: در کارخانه انگلستان بنتلی چه خبر است؟! (+فیلم و تصاویر) یک خودروساز سطح بالا و مراحل مونتاژ موتور به سبک انگلیسی! (+فیلم و تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/002z2b

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بنتلی کانتیننتال جی تی خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، تا پایان هفته در ساعاتی از بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی استان احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین طی امروز و فردا در برخی ساعات با افزایش سرعت وزش باد، دریا نیز تا حدودی متلاطم خواهد شد.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در برخی مناطق بخصوص در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران، در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد امروز غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و روی دریا طی ساعاتی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت، از فردا شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی بویژه سواحل مرکزی و فراساحل مرکزی و جنوبی استان ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر، در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6085364

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)
  • بخاری جیبی زیپو، گرمای زمستانی در جیب شما – ایران لایتر
  • معرفی آنتی ویروس های مناسب برای کامپیوتر و موبایل
  • آتش سوزی جنگل های سکوتپه ساری خاموش شد
  • فیلم| کشف اسرار نسخه‌ای ۶۶۰ ساله از «کلیات سعدی»