Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: المپین‌های تکواندوی ایران قطعا در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور پیدا می کنند. تاریخ انتشار: 00:05 - 10 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۵۰۰

فریبرز عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط اردوی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: دو هفته است که تمرینات را شروع کردیم و پس از دو مرحله انتخابی ۲۳ تکواندوکار دعوت شدند و برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که از ۱۵ اسفند در بیروت برگزار می‌شود، آماده می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رقابت‌های قهرمانی آسیا شرایط خاص خودش را دارد و امیدوارم بتوانیم امسال کره جنوبی را پشت سر گذاشته و قهرمان قاره کهن شویم. تکواندو قابل پیش‌بینی نیست، اما ما برای بهترنین نتیجه آماده هستیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در واکنش به این پرسش که ترکیب نهایی تیم چه زمانی مشخص می‌شود، تصریح کرد: فردا (پنجشنبه) باید ترکیب ۶ نفره اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را اعلام کنیم. البته میرهاشم حسینی و آرمین هادی‌پور به این دلیل که به امتیاز این رقابت‌ها برای گرفتن سید در المپیک نیاز دارند، قطعا در ترکیب تیم حضور دارند.

وی درباره شرایط سجاد مردانی گفت: با سجاد صحبت‌های زیادی انجام دادم و قرار شد این احساس را داشته باشیم که سجاد هم سهمیه المپیک گرفته است. تلاش ما این است که او را در رنک ۷ نگه داریم تا اگر نماینده روسیه در المپیک حضور پیدا نکرد، مردانی بتواند سومین المپین ما در توکیو باشد.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: رقیبان اروپایی ما می‌توانند حداکثر ۱۰۰ امتیاز دیگر کسب کنند، اما تکواندوکاران ما در بهترین حالت ۸۰ امتیاز دیگر می‌گیرند و بنابراین پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا، در تورنمنت G۲ اردن حضور پیدا می‌کنیم تا جایگاه تکواندوکاران را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: پولادگر: حق گرفتنی است و باید بتوان حق را گرفت انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فریبرز عسگری سجاد مردانی المپیک توکیو میرهاشم حسینی آرمین هادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم