Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@03:45:43 GMT

وقتی ستاره پیشین سرخپوشان گریم می کند!

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۰۱۳۲

وقتی ستاره پیشین سرخپوشان گریم می کند!

دنیله ده روسی، هافبک سابق جالوروسی به رویای خود برای تماشای دربی دلاکاپیتاله جامه عمل پوشانید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دنیله ده روسی یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه رم و فوتبال ایتالیا به شمار می آید و اخیرا برای تماشای دیدار این تیم مقابل لاتزیو در سری آ، با چهره ای مبدل راهی استادیوم المپیکو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیله ده روسی که چند ماه قبل رم را ترک کرده و در نهایت یک ماه پیش بعد از سپری کردن دوره ای کوتاه در بوکاجونیورز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، پیش از دیدار مقابل لاتزیو نزد یک آرایشگر گزیم کرده و با چهره ای متفاوت راهی استادیوم شده است. او در دیدار ابتدای هفته رم مقابل لاتزیو بدون اینکه توسط کسی شناخته شود، در بین هواداران جالوروسی نشسته و به مانند یک تیفوسی این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

رابطه دوستانه با هواداران و انجام بیش از ۶۰۰ بازی با لباس رم، دنیله ده روسی را به شخصیت محبوب هواداران این باشگاه در کنار فرانچسکو توتی بدل ساخته و بعد از سالها درخشش در میانه در دیدار مقابل لاتزیو، حالا او رویای تماشای یک دربی در قامت یک هوادار را نیز تجربه کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دنیله ده روسی جالوروسی دلاکاپیتاله دنیله ده روسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه مشخص شد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!